Gå til innhold

Hva hadde dere syntes om.....

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

det var "noen" som "ble kvitt" et fåtall mennesker i Norge som er "up to no good"?

Hadde myndighetene villet hadde de jo fått det til? Jeg mener da ikke vanlige kriminelle, men mennesker som man vet utgjør en stor trussel for rikets sikkerhet.

Hadde det vært innafor? Eller fullstendig uakseptabelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenke at du har sett for mange gangsterfilmer, og at en slik tanke har lite med virkeligheten i Norge å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

det var "noen" som "ble kvitt" et fåtall mennesker i Norge som er "up to no good"?

Hadde myndighetene villet hadde de jo fått det til? Jeg mener da ikke vanlige kriminelle, men mennesker som man vet utgjør en stor trussel for rikets sikkerhet.

Definitivt utafor. De gjør det i Russland (tar journalister med på en "tur i skogen"), men det er ikke noe man bør ha som forbilde (for å si det mildt).

• Liker 1
Skrevet

Hvem skal bestemme hvem det er akseptabelt å likvidere?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Hvem skal bestemme hvem det er akseptabelt å likvidere?

Vet ikke.... en eller annen etterretningstjeneste? Jeg tenker ikke at dette er noe som skulle skjedd jevnlig, jeg tenker bare dersom det er en person som man vet er en stor trussel for rikets sikkerhet.

Selvfølgelig mener jeg ikke journalister osv. så å sammenligne med Russland blir bare helt feil.

Jeg sier ikke at dette er noe jeg er for, jeg bare tenkte på det. Vil tro at CIA har utført slike oppdrag nå og da, uten at noen har funnet ut av noe som helst.....

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Mener du å få folk som mular drept?

Nei, tror ikke han klassifiserer til den kategorien.

Skrevet

Nei, tror ikke han klassifiserer til den kategorien.

Men norge vil jo ha han ut av landet

Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Men norge vil jo ha han ut av landet

Ja, men tro du han er en så veldig stor trussel for landet da? Jeg vil tro en viss Mr. B..... er hakket værre.

Endret av Lykkeliky
Skrevet

Jeg vil heller ha anders behrig brevik ut av landet...

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg vil heller ha anders behrig brevik ut av landet...

Men han utgjør jo ikke noe særlig trussel der han sitter.....

Skrevet

Han vil gjøre det når han slipper ut av fengsel som en 54 åring...

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Han vil gjøre det når han slipper ut av fengsel som en 54 åring...

Tror du virkelig at de kommer til å slippe han ut da? Jeg tror det er større fare for at ekstreme islamister skal slå til i Norge. Tror det bare er snakk om tid før det skjer noe, og det syntes jeg er dritskummelt, særlig med tanke på hvordan de hadde planlagt å slå til nå i sommer. Metoden de ville bruker er jo bare horribel! :tristbla:

Gjest Lykkeliky
Skrevet

De har ikke noe valg, 21 er livstid /:

Ja, men han er jo dømt til forvaring. Det betyr at de kan holde han innesperret for resten av livet (selv om jeg tviler på at de kommer til å gjøre det).

Skrevet

Han kommer vell til å bli som han krekar når han slipper ut

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Han kommer vell til å bli som han krekar når han slipper ut

Sjeggete? :fnise:

Skrevet

Hehe ja kanskje :P Nei mente det med å gå rundt og prøve å spre budskapet sitt til de andre og skaper hodebry for regjeringen :)

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Hehe ja kanskje :P Nei mente det med å gå rundt og prøve å spre budskapet sitt til de andre og skaper hodebry for regjeringen :)

Det er sant. Han sliter jo ut de ansatte der han sitter. Manipulerer og messer om teoriene sine.

Skrevet

Nei, det kan vi ikke gjøre. Et slikt samfunn ønsker vi oss vel ikke. Og hvem vet er det lov å ta x den ene dagen kanskje det blir lov å ta y den andre dagen. Og så har vi det gående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...