AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hva faen feiler det Danske Bank egentlig??! Alle landets banker kvittet seg med Java i fjor, men enda har ikke disse forbaska fjompenissene fått ut fingeren!! Skjerp dere!! Anonymous poster hash: 328b3...c62 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Alle landets banker kvittet seg med Java i fjor Anonymous poster hash: 328b3...c62 Ikke yaBank Anonymous poster hash: e0c79...fb8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Heller ikke Santander. Langt mer irriterende at Danske Bank har 5 sifret telefonnummer som koster flesk å ringe til. Andre banker har normale 8 sifrede numre en kan ringe til gratis med mobil abn.Anonymous poster hash: 391a1...0fd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Ikke yaBankAnonymous poster hash: e0c79...fb8 Hos Ya-bank kan du jo logge inn med bankid for mobil og den krever ikke Java. I tillegg kan du gjøre det aller meste via app.Anonymous poster hash: 862ba...fed
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Hva faen feiler det Danske Bank egentlig??! Alle landets banker kvittet seg med Java i fjor, men enda har ikke disse forbaska fjompenissene fått ut fingeren!! Skjerp dere!! Anonymous poster hash: 328b3...c62 I know! Ikke har de klart å skaffe bankID på mobil heller. Nettbankløsningen deres er ræva, det oppdaget jeg dessverre ikke før jeg hadde byttet. Anonymous poster hash: 5cf15...8e6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Du kan gjøre det meste via appen,da. Den er veldig bra hos Danske bank. Anonymous poster hash: 677e4...e43 1
Maddy25 Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Du kan gjøre det meste via appen,da. Den er veldig bra hos Danske bank. Anonymous poster hash: 677e4...e43 Helt enig, den er bra Vi har Danske bank og jeg er ikke overbegeistret over den nye nettløsningen deres, den var bedre før. Jeg overfører hele lønna minus det som går til boligkontoen til Ya bank høyrentekonto. Der står pengene og godgjør seg til regningene forfaller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå