Gå til innhold

Kjæresten min har tatovert navnet mitt på armen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud gi meg styrke....!!!! Samboeren min kom hjem i dag med en tatovering på armen. Greit nok, liker tatoveringer, han har flere fra før av, men at han har tatovert navnet mitt.. Vi har vært sammen i tre år og vi kommer sikkert til å være sammen i mange år men jeg syntes det er så jævlig drøyt.. Trengte bare å få det ut siden jeg enda ikke har fått somla meg til å fortelle han hva jeg syntes.

Anonymous poster hash: 0ebd7...34c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du minne ham på den tatoveringen dersom han skulle begynne å slakke av i forholdet :pisk:

:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Lol, lurt.

Anonymous poster hash: 8ffa3...eaa
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke så lurt. Hadde aldri gjort det selv. Men jeg hadde tatt det som at han var veldig seriøs og ser for seg at dere to skal være sammen for alltid. Er ikke det fint å tenke på! Jeg hadde blitt glad:)

Anonymous poster hash: 7dd37...eed
  • Liker 7
Skrevet

Wow :fnise: Fin tanke, da.

Skrevet

Siden han har flere fra før gjør det vel ikke så vondt/er det vel ikke så "galt" for ham å ta en større tatovering over hele navnet ditt for å dekke over den dersom det skulle bli slutt? Får heller se positivt på det.

Anonymous poster hash: 3b5ed...3e3
  • Liker 2
Skrevet

Haha, herregud. Jeg vet av en som tatoverte MARRY ME med digre bokstaver - dama sa riktignok ja, men det var litt kleint da de skilte seg få år senere...

Anonymous poster hash: a08a1...4f3

• Liker 2
Skrevet

Mannen min har tatovert navnet mitt rett ved siden av penisen sin, hehe.....Søtt gjort, selv om jeg synes det kanskje er litt spesielt. Men, men er han utro engang kan iallefall ikke elskerinnen nekte for at hun visste han var opptatt :P

Anonymous poster hash: 4adde...f37
  • Liker 9
Skrevet

I et langvarig forhold, er det jo bare et kompliment, da :)

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Mannen min har tatovert navnet mitt rett ved siden av penisen sin, hehe.....Søtt gjort, selv om jeg synes det kanskje er litt spesielt. Men, men er han utro engang kan iallefall ikke elskerinnen nekte for at hun visste han var opptatt :P

:fnise:

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna over at dette var eneste måten for ham å huske navnet mitt på.

Anonymous poster hash: f5d78...a8b

• Liker 2
Skrevet

For en idiot.

Anonymous poster hash: e4408...dff
  • Liker 2
Skrevet

Dealbreaker!

Anonymous poster hash: 90ff6...a83

• Liker 2
Skrevet

Gud gi meg styrke....!!!! Samboeren min kom hjem i dag med en tatovering på armen. Greit nok, liker tatoveringer, han har flere fra før av, men at han har tatovert navnet mitt.. Vi har vært sammen i tre år og vi kommer sikkert til å være sammen i mange år men jeg syntes det er så jævlig drøyt.. Trengte bare å få det ut siden jeg enda ikke har fått somla meg til å fortelle han hva jeg syntes.

Anonymous poster hash: 0ebd7...34c

Høres ikke ut som du fortjener den gesten han gjorde ved å tatovere ditt navn for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 86f2e...36f

Skrevet

Han har gått all inn ihvertfall. ^^

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna over at dette var eneste måten for ham å huske navnet mitt på.

Anonymous poster hash: f5d78...a8b

Ja ass! De som tattoverer navnene sine til sine døde foreldre/besteforeldre samt ungene sine må ha en så sykt dårlig hukommelse!

• Liker 1
Skrevet

Siden han har flere fra før gjør det vel ikke så vondt/er det vel ikke så "galt" for ham å ta en større tatovering over hele navnet ditt for å dekke over den dersom det skulle bli slutt? Får heller se positivt på det. Anonymous poster hash: 3b5ed...3e3

Enig med deg! Og hvis han skaffer seg f.eks. sleeve, vil tatoveringen sikkert 'blende' litt inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...