happytac0 Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Heihei! I høst brukte jeg mine hvite, lave converse veldig mye, men var da så lat at jeg ikke gadd å knyte skoene så jeg brukte skohorn for å få på skoene. Etter en tøff periode (for skoene) med bruk av skohorn, revnet stoffet på begge sidene på begge skoene. Det er nødstilfelle for jeg trenger å ha de på i morgen, men når jeg tar de på, er de for store pga at de revnet, selv hvor stramt jeg knyter. Kan jeg få fikset de fort på et vis? Skal dra bort halv åtte i morgen tidlig og må da ha de i alle fall før kvart over syv. Tar i mot alle forslag og svar med takk! Edit: det har ikke revnet noe mye, kanskje en cm nedover, vanskelig å forklare hehe. Endret 3. februar 2015 av happytac0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Gaffateip på innsiden av skoen! Anonymous poster hash: 0d1da...1bd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Nål og tråd? Bare pass på å lage bittesmå sting så de ikke gnager. Anonymous poster hash: d957d...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå