Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32. Kjenner liv om dagen, men når jeg setter meg ned om kvelden er det kaos inne i magen! Babyen turner rundt og slår til. Nesten så ille at det gjør vondt når den snur rundt og magen vrenger seg!!!

Også kan det komme en kveld hvor det er mye roligere! Flere som har det sånn i disse tider ?:)

Anonymous poster hash: 2eb61...1bb

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Har hatt det sånn noen uker😊 det er værst når jeg skal legge meg..

Skrevet

Ja, det er helt normalt. :) spark er veldig koselig, men det kan jammen være vondt også! :)

Skrevet

Hele kvelden og natten her ;) stort sett rolig om dagen.

Skrevet

Har det også slik :)

Anonymous poster hash: 37101...cd0

Skrevet

Er uke 36 nå, og alik du beskriver har det vært her også i flere uker :) veldig til bevegelse, ganske slitsomt og ubehagelig faktisk.

Har du morkaken bak(mot din rygg)?

Skrevet

Er i uke 32 selv :) Her er det bånn gass hver gang jeg sitter meg ned i ro. Og sparkene kan være ganske så vonde!!

Jeg har morkaken forran og kjenner spark kjempetydelig forran likevel.

Skrevet

Typisk når mor skal sove :fnise:

Husker jeg eller mannen min ,måtte dysse magen i søvn innimellom..Ble for aktivt der inne til at jeg fikk sove

Skrevet

Her er det også mye liv! Magen går i bølger om kveldene, en fot her en arm der. Koselig, men samtidig ubehagelig!

Gjest Runforit
Skrevet

Hvorfor er det sånn egentlig? Leser at baby er mest aktiv på kveld/natt. Er det noe mor signaliserer på den tiden som gjør at barnet reagerer mer da enn på morgenen/dag?

Skrevet

Hvorfor er det sånn egentlig? Leser at baby er mest aktiv på kveld/natt. Er det noe mor signaliserer på den tiden som gjør at barnet reagerer mer da enn på morgenen/dag?

Det er fordi barnet blir rolig når mor er i aktivitet og våkner når mor er rolig.

Anonymous poster hash: 95d91...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...