Gå til innhold

Histaminintoleranse.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har det,og i så fall reagerer dere på alle produker med høyt histaminnivå.Jeg oppdaget for mange år siden at jeg reagerte heftig på eddik(oppdaget det etter at jeg hadde spist agursalat,og da forsto jeg fort hvorfor jeg alltid klødde så fælt i halsen,og fikk eksem i hele ansisktet når jeg spiste produkter som tomatpure,majones,syleagurk osv.Har nevt dette for flere leger og tester har blitt tatt,men ingen ting slår ut.Så da fortsette jeg bare å unngå alt med eddik,men forrige dagen her ble jeg servert mat hvor sausen innholdt tomatpure(til tross for at jeg ble forsikret om at den ikke gjorde det,og da kom symptomene tilbake.Så da søkte jeg på googel og fant ut at det var noe som het histaminintoleranse.Og der sto det at eddik innholdt mye av dette.Jeg reagerer også likt på jordbær,men de andre tingene på lista kan jeg spise. Så jeg bare lurer på om jeg endelig har funnet ut at det faktisk er en reel reaksjon,og ikke bare noe jeg tror.Har blitt misstrodd siden prøvene alltid har vært fine.

Anonymous poster hash: 4caa7...be4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør ta denne teorien opp med legen din. Spør også gjerne om en forklaring på hva histaminer er.

• Liker 2
Skrevet

Synes du bør ta denne teorien opp med legen din. Spør også gjerne om en forklaring på hva histaminer er.

Støtter denne. Du bør nok få det inn med teskje hva histaminer egentlig er

Anonymous poster hash: 191dc...274

Skrevet

Jeg vet da det!Og det er noe som heter histaminintoleranse http://www.helhetsmedisin.net/Klinikken/Intoleranse/HIT/HIT.htm Anonymous poster hash: 4caa7...be4

Dette er ikke ordentlig vitenskapelig begrunnet, og ikke noe som skikkelige medisinere vil stille seg bak. Du er blitt lurt av alternativerne.

Anonymous poster hash: cf099...434

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vet da det!Og det er noe som heter histaminintoleranse

http://www.helhetsmedisin.net/Klinikken/Intoleranse/HIT/HIT.htm

Anonymous poster hash: 4caa7...be4

Oi, der var det mye humbug! Ikke stol på slike sider! En "studie" på 350 personer kan ikke kalles forskning engang. Ingen lege vil stille seg bak dette, og derfor er det alternative folk som vil melke personer som tror på dette for penger.

Gå til legen din og få hjelp i stedet

Anonymous poster hash: 191dc...274

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er sikkert allergisk mot noe men dette har neppe noe med histaminer å gjøre.

Anonymous poster hash: 78afd...3d0

• Nyttig 1
  • 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Etter et kjapt søk på Google etter histaminintoleranse så kom jeg inn her. Mye har skjedd på 10 år skjønner jeg. Makan til gaslighting av en person a gitt..  Håper trådstarter har fått hjelp av noen andre enn dere 👍🏻

Anonymkode: ac567...439

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...