Gå til innhold

singel=trussel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er singel - både av kvinner og menn.

Noen kvinner tror jeg er ute etter mannen deres - noe jeg aldri, aldri aldri er! Jeg har den største respekt for menn i forhold - og ville aldri drømme om å ødelegge -om jeg skulle hatt sjansen da.

Jeg har derimot opplevd å bli lagt an på av menn -i forhold - og avvist enhver tilnærmelse -det er en selvfølge.

Jeg har aldri sett på det som mitt ansvar å informere konen om hvordan mannen hennes oppfører seg - det er ikke min sak. Dessuten i de fleste tilfeller er det den single kvinnen som får "skylden" allikevel.

----

Det virker som om de fleste single menn er livredd single damer.

Tror de at alle single damer kun er ute etter umiddelbar forpliktelse - ekteskap, hus, bil og barn?!

Hva i alle dager er det som skremmer vannet av dere??

Jeg vil gjerne vite hvorfor :-?

-supernova :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er singel - både av kvinner og menn.

Det virker som om de fleste single menn er livredd single damer.

Tror de at alle single damer kun er ute etter umiddelbar forpliktelse - ekteskap, hus, bil og barn?!

Hva i alle dager er det som skremmer vannet av dere??

Jeg vil gjerne vite hvorfor :-?

-supernova

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din jeg, kan ikke si at jeg føler meg oppfattet som en trussel for kvinner eller menn i et parforhold, eller at jeg er livredd single damer.

Hvorfor skulle jeg være det?

Skrevet

Kristian, jeg forventer da heller ikke at alle skal kjenne seg igjen her - dessuten går det fram av innlegget mitt at jeg overhodet ikke skjærer alle over en kam.

Jeg skriver fra personlig erfaring - og jeg har mange rundt meg som har opplevd det samme.

Nå er kvinner og menn totalt ulike i tenkemåte - så når jeg sier at noen menn virker livredde for single damer så er det nettopp slik jeg har hatt følelsen av - men menn trenger jo slett ikke ha samme oppfatning av situasjonen.

Til slutt vil jeg bare si at dette ikke var ment som noe angrep på noen som helst - jeg ville bare dele litt tanker jeg!

-supernova :P

Skrevet

Hei.

Jeg har inntrykk av at mange single, kanskje særlig kvinner, har en tendens til å føle det slik. Det begynner ofte med at de ikke blir innvitert på fest til par. De tror da at vi kvinner i parforhold er redd de skal "legge an på" mennene vår.

Jeg tror det er svært få som tenker slik. Tror heller vi tenker at den single ikke har noen interesse av å sitte på fest med bare par. Vi tenker FOR hverandre istede for å snakke med hverandre. Hvorfor heller ikke spør, så kan den single selv avgjøre hvorvidt det er interessant eller ikke.

Hva angår single menn, kan jeg ikke uttale meg. Kan nok være noe i det du sier om forpliktelser.

Bare mine tanker rundt temaet. :kul:

Klem fra Siba

Skrevet

Jeg må si jeg har de samme erfaringene som "supernova". Dessverre.

..og det gjelder ikke det å bli buden bort eller ikke. :(

Men når det begge deler tilstede, både single og par. F.eks. i jobb-sammenheng. Det hender det er arrangemnter hvor partner er invitert med. På jobb kan jeg ha det flotte forholdet til en kollega - men hvis vi danser eller snakker sammen på fest - da har jeg blikket i ryggen - fra partneren. :(

Jeg har heller aldri hatt interesse av å "ta fra noen" deres partner, eller vært interessert i han. Jobber sammen med en venninnes ektemann - og hun er EKSTREM - sitter sur og mutt i en sofa, hvis noen av oss kollegaer snakker med han, men selv kan hun "flørte vilt" med andre. Jeg snakker ikke mer med hennes mann enn jeg gjør med andre kollegaer - og snakker like mye med henne som med andre........... jeg prøver å være meg selv. :evil:

Nei - dere damer som er i et parforhold. Ikke være så mistenksomme. Husk at deres partner tross alt har valgt DEG å være sammen med/bo sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...