AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Har datet en jeg liker veldig godt i et par uker. Vi var ute på lørdag, jeg som spurte. Han sendte sms dagen etterpå og takket for hyggelig date. Nå har jeg ikke hørt noe på to dager. Kan jeg ta kontakt eller bør jeg vente?Anonymous poster hash: b819d...009
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Svarte du på sms-en da? Isåfall synes jeg du kan vente noen dager før du tar nytt initiativ.Anonymous poster hash: 9e376...8dc
Nettinettet Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Hva skal du ta kontakt om eventuelt? Har du et forslag på noe dere kan gjøre, så kjør på. Har du ikke det, så dropp å ta kontak med "hei, hvordan går det?" etc.. da blir det bare en vane med small talk via sms som bare kompliserer ting. Bruk sms for å avtale dater, enkelt og greit!
Gjest Gurgemeie Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Dere har datet et par uker? Altså, jeg ville nesten skjønt det hvis dette var snakk om 1. date, men det er jo åpenbart at du har møtt han flere ganger. Syns det blir så dumt å ikke sende melding fordi det er "sånn og sånn". Det er da en forskjell mellom 1 melding og 10! Send en melding, spør om noe trivielt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå