Lista Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Må finne meg en ny serie, og er usikker på hva jeg skal velge. Vurderer Ole Henriksen. Takk for svar
mereo Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Trenger du å bruke en bestemt serie? Jeg kombinerer, min ser slik ut. Kombinasjonhud. - Oskia Renaissance cleansing gel (morgen og kveld) - REN ClearCalm3 Clarifying Clay Cleanser (morgen eller kveld) - First Aid Beauty Facial Radiance Polish (morgen og kveld) - skinChemists Retinol serum (morgen og kveld) - Aveda All Sensitive Moisturiser (morgen) - DECLÉOR Aroma Night Ylang Ylang Purifying Night Balm Endret 3. februar 2015 av mereo
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har kombinasjonshud/dehydrert og brukes disse produktene: Rens: Priori AHA gentle facial cleanser Øyekrem: Dermalogica intensive eye care Dagkrem: Dermalogica active moist Skrubb: MD formulations face and body scrub Rensemaske: md formulations clearing complex masque Fuktmaske: Dermalogica hydrating masque.Anonymous poster hash: 03f18...628
Lista Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2015 Ab: hvor kjøper du Priori nå som det ikke selges i Europa lenger?
charmisss Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har brukt MD en stund, men siden den serien nå er borte så prøver jeg også å finne noe nytt. Prøvde Ole Henriksen, har aldri hatt så stygg hud. Det ble alt for sterkt og for mange aktive ingredienser antakelig. Nå har jeg bestilt meg EmerginC - lest masse bra om den så gleder meg til å prøve. Jeg har kombinasjonshud.
nattsvermer Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har sensitiv og kombinert hud. Bruker Dermalogica etter anbefaling fra hudpleieren min min. Kjempefornøyd! :-)
mereo Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har brukt MD en stund, men siden den serien nå er borte så prøver jeg også å finne noe nytt. Prøvde Ole Henriksen, har aldri hatt så stygg hud. Det ble alt for sterkt og for mange aktive ingredienser antakelig. Nå har jeg bestilt meg EmerginC - lest masse bra om den så gleder meg til å prøve. Jeg har kombinasjonshud. Eneste jeg likte fra OH var serumet. EmerginC rens og toner tålte ikke huden min, noe jeg egentlig syntes var litt leit.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker bare reint vann når jeg dusjer, har fin hud, bortsett fra litt ureine perioder rundt den tida i måneden. Må man bruke pleieprodukter da? Anonymous poster hash: dc6f9...40a
mereo Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker bare reint vann når jeg dusjer, har fin hud, bortsett fra litt ureine perioder rundt den tida i måneden. Må man bruke pleieprodukter da? Anonymous poster hash: dc6f9...40a Det er vel en fordel for huden ja. Vann alene vil jo faktisk tørke den ut. Så vil tippe du har dehydrert/tørr hud. Det er ikke alle det synes like godt på som andre.
Kragebein Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Har kombinasjonshud, normal og tørr. Bruker hovedsakelig Benton og Mizon Bruker følgende: Parfymefri babyolje Benton Honest Cleansing Foam Benton Snail Bee High Content Skin Benton Snail Bee High Content Essence Mizon Snail Recovery Gel Hvis jeg har ekstra tørr hud bruker jeg Benton Snail Bee High Content Steam Cream. Skal snart legge til Mizon All-In-One Snail Repair Cream som fuktighetskrem.
charmisss Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker bare reint vann når jeg dusjer, har fin hud, bortsett fra litt ureine perioder rundt den tida i måneden. Må man bruke pleieprodukter da? Anonymous poster hash: dc6f9...40a Overhodet ikke! Jeg bruker endel sminke, har en "dollete" jobb og ser at jeg trenger å rense huden mer nå. Den er ok når jeg lar den være, men ikke bra nok :/
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Ab: hvor kjøper du Priori nå som det ikke selges i Europa lenger? Kjøper Priori på Beauty Bridge og de selger Priori i hudpleie salongen her i byen, men handler heller på nett.Anonymous poster hash: 03f18...628
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har brukt MD en stund, men siden den serien nå er borte så prøver jeg også å finne noe nytt. Prøvde Ole Henriksen, har aldri hatt så stygg hud. Det ble alt for sterkt og for mange aktive ingredienser antakelig. Nå har jeg bestilt meg EmerginC - lest masse bra om den så gleder meg til å prøve. Jeg har kombinasjonshud. Serien er ikke borte. De selger MD på Coverbrands Ellers kan du få det fra en selger på Ebay og er veldig fornøyd med selgeren.Anonymous poster hash: 03f18...628
Gjest Bettys Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 Litt av hvert. Oilacleanse fra ZO medical Clinical super booster (a-vitaminkrem som nattkrem) fra Beaute pacifique. Serum paradoxe og creme paradoxe, også fra BP. Fuktmaske fra BP Un wrinkle peel pads fra Peter Thomas Roth ( AHA, BHA etc)
Sandie Skrevet 3. februar 2015 #15 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har kombinasjonshud som er ganske tørr nå om vinteren. Har vært mest fornøyd med: -REN -Beaute Pacifique -Ole Henriksen -Babor -Clarins Har vært relativt fornøyd med: -No7 -Nuxe -EmerginC -MD Formulations
charmisss Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Serien er ikke borte. De selger MD på Coverbrands Ellers kan du få det fra en selger på Ebay og er veldig fornøyd med selgeren.Anonymous poster hash: 03f18...628 Den produseres ikke lenger, ergo det som er igjen av produkter forsvinner. Så da er det like greit å finne noe nytt
Reveenka Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har sensitiv dehydrert kombiniasjonshud. Jeg bruker: Acure Organics, Sensitive Facial Cleanser, Argan Oil + Probiotic, Fragrance Free (ansiktsvask) Acure Organics Marula oil (serum under ansiktskrem) Decléor Hydra Floral Multi Protection Rich Cream (ansiktskrem) DecléorHydra Floral Multi Protection Expert maske (ved behov når huden er ekstra fuktfattig) Burt's Bees Sensitive Night Cream (nattkrem) Decléor Expression de L'Age (under øyekrem) Jojobaolje (sminkefjerner)
Daudaferd Skrevet 3. februar 2015 #18 Skrevet 3. februar 2015 Holika Holika - soda pore renseskum og renseolje Tonymoly - peelingkrem (appletox) Holika Holika - Aqua Fantasy toner Skin Food - pommegranate emulsion Holika Holika - Aqua Fantasy essence It's Skin - creme d'escargot Mizon collagen power firming eye cream Salig blanding, koreansk hudpleie i mitt hjerte. <3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #19 Skrevet 3. februar 2015 Tørr hud. Bruker Pevonia Micro Retinol rens , serum og krem . Går over til Skin Regimen juvenate pro booster og krem mot sommeren. Endelig funnet noe som funker på min hud.Anonymous poster hash: 7d867...ef9
Gjest Sunshine23 Skrevet 3. februar 2015 #20 Skrevet 3. februar 2015 Den produseres ikke lenger, ergo det som er igjen av produkter forsvinner. Så da er det like greit å finne noe nytt MD skal vel bare ut av det europeiske markedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå