AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hei. Jeg har gått på AAP siden september nå og i morgen skal jeg på jobbintervju da jeg begynner å føle meg bedre. Men det jeg lurer på er hvor lenge jeg må ha jobbet før jeg har rett til sykemelding igjen? Jeg vet jeg får noen dager i mai og august jeg må være sykemeldt da jeg skal på sykehus i annen by. Går det greit eller?Anonymous poster hash: f2d0e...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Du må ha jobbet et halvt år etter at AAP vedtaket er avsluttet før du har opptjent nye rettigheter til sykepenger. Sykemelding i august burde da gå greit dersom du er i jobb og du faktisk avslutter AAP (og ikke venter for å "se hvordan det går"). Anonymous poster hash: a1043...3ad
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Når du har vært ansatt i 4 uker kan du være sykemeldt i arbeidsgiverperioden som er på 16 dager. Når du har vært ansatt i 2 måneder kan du bruke egenmelding på inntil 3 eller 8 dager, alt ettersom din arbeidsgiver er med i IA-ordningen eller ei. Sykepenger utover arbeidsgiverperioden får du ikke før etter 6 måneder som nevnt over. Blir du syk lenger så vil du midlertidig motta AAP igjen. Og lykke til på intervjuet 😊😊Anonymous poster hash: 087a2...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå