AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Har du, eller noen du kjenner, blitt stoppa på flyplassen pga ikke godkjent transportveske til hunden/katten? Evt hvilken transportveske hadde du da?Anonymous poster hash: 635c6...2cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har godkjent reiseveske til mine hunder. Men har sett mange som ikke har, feks veske med åpning så hunden kan ha hodet ute (de kom fra utland), ellers er det mye rart på innland. Anonymous poster hash: b27a4...3ae
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har godkjent reiseveske til mine hunder. Men har sett mange som ikke har, feks veske med åpning så hunden kan ha hodet ute (de kom fra utland), ellers er det mye rart på innland. Anonymous poster hash: b27a4...3ae Hvilken veske har du?Anonymous poster hash: 635c6...2cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Denne: https://animail.no/sherpa-bag-original-deluxe-small.html Flyselskapene har forskjellige tillatte mål, det burde sjekkes opp. Anonymous poster hash: b27a4...3ae
Sylvari Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Sherpa er ikke noe problem. De er som regel mindre strenge med myke bur, siden de kan presses sammen litt for å passe under setet skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Sherpa er ikke noe problem. De er som regel mindre strenge med myke bur, siden de kan presses sammen litt for å passe under setet skikkelig. Jeg har en sånn Trixi bag fra dyrebutikken. Dama i kundeservicen til sas sa det ikke skulle være noe problem, selv om denne bagen er litt større enn de målene som står på sas sine nettsider. Anonymous poster hash: 635c6...2cd
Mango Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Jeg tror det skal litt til. Reiseburet mitt er for stort etter det de har oppgitt, men aldri opplevd at de har sjekka måla. Så lenge bagen er fleksibel, får plass under setet og har tissetett bunn så er det nok ikke noe problem. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Noen flere? Anonymous poster hash: 635c6...2cd
Kontormus Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Så lenge bagen lar seg plassere under setet forran går det bra. Jeg reiste en gang for mange år siden med stor papgøye i en kurv. Kurven var lagd slik at det var metall inni. Likevel klarte den forbaskede fuglen å gnage hull i forsøk på og komme seg ut. Hullet ble større og større.. og det ble flere... Det gikk bra, men hadde turen vært litt lenger så hadde det blitt en pinlig affære.
Adhara Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Ryddet for tulleinnlegg + svar. irrlys, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Så lenge bagen lar seg plassere under setet forran går det bra. Jeg reiste en gang for mange år siden med stor papgøye i en kurv. Kurven var lagd slik at det var metall inni. Likevel klarte den forbaskede fuglen å gnage hull i forsøk på og komme seg ut. Hullet ble større og større.. og det ble flere... Det gikk bra, men hadde turen vært litt lenger så hadde det blitt en pinlig affære. Hehe, måtte le litt nå. Anonymous poster hash: 635c6...2cd 1
Kontormus Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Hehe, måtte le litt nå. Anonymous poster hash: 635c6...2cd Ja, hodet var halvveis ute. Se for deg en slik kakkadue flakse i panikk. Kunne jo styrta hele flyet.... Jeg reiste med den flere ganger, men det var den siste!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Ja, hodet var halvveis ute. Se for deg en slik kakkadue flakse i panikk. Kunne jo styrta hele flyet.... Jeg reiste med den flere ganger, men det var den siste! Huff ja, haha. Det skjønner jeg godt! Anonymous poster hash: 635c6...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå