Gå til innhold

Hvilken sminke bruker du i det daglige som funker for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele livet prøvd meg frem i ulike merker og produkter, men enda ikke funnet noe som funker for meg.

Eneste jeg er fornøyd med er maskaraen.

Hva pudder/fundation bruker du og eller krem/primer under?

Huden min er ganske sensetiv, så får fort fet kvisete hud dersom jeg smører på meg fundation osv....

Anonymous poster hash: 1d4c5...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten bare prøve deg frem, jeg har sminket meg 15 år og har fremdeles forbedringspotensiale vedr. flere ting. De tingene som fungerer i hverdagen er:

- pudderfoundation eller foundation basert på vann (ikke olje). Jeg har fet hud og må ta hensyn til det. Nå bruker jeg pudderfoundation vitalumiere fra Chanel. Et virkelig gullprodukt, men dessverre utrolig dyrt..Jeg bruker ikke primer.

- Mascara l`Oreal telescopic eller Hypnose fra Lancome.

- Nude lepper; bittelitt moussefoundation fra Maybelline på leppene før lipliner rose beige fra Body shop og lipgloss over.

- til solpudder/countouring bruker jeg det lyseste "honningsolpudderet" til Body Shop.

- eyeliner fra L`Oreal eller mac. Helt greit.

Anonymous poster hash: 2ede6...a1a
Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud og bruker bare mineral sminke. Det fungerer veldig godt slik at kvisene ikke popper frem.

Anonymous poster hash: 4147d...579
Skrevet

Jeg bruker bb-kremer fra Korea. Skin79 (den oransje, men den rosa liker jeg også) og Purito snail bb-cream. Den siste er fantastisk deilig på. Det er forsåvidt de fra Skin79 også.

Høy spf og god dekkevne.

Primer: Etude House Face Blur. Amazing!! Også fra Korea.

Av maskara liker jeg flere. Har vel 4 stk nå. Loreal telescopic -den svarte. Max factor Masterpiece Transform. Loreal volum million lashes so couture og Maybelline lash sensational.

Jeg har en øyensyggepalett fra Gosh. Brun, fire farger. Den er veldig fin og sitter godt. Lett å jobbe med.

Det er vel det.. Og til leppene anbefaler jeg Berrisom lip tint pack. Fantastisk å slippe merker på glasset og slippe å legge på ny farge hele tiden. Holder i 6 timer, og da spiser og drikker jeg også. Smør på, vent ti min, riv av og der sitter fargen :D

Også fra Korea.

Skrevet

Jeg bruker bb-kremer fra Korea. Skin79 (den oransje, men den rosa liker jeg også) og Purito snail bb-cream. Den siste er fantastisk deilig på. Det er forsåvidt de fra Skin79 også.

Høy spf og god dekkevne.

Primer: Etude House Face Blur. Amazing!! Også fra Korea.

Av maskara liker jeg flere. Har vel 4 stk nå. Loreal telescopic -den svarte. Max factor Masterpiece Transform. Loreal volum million lashes so couture og Maybelline lash sensational.

Jeg har en øyensyggepalett fra Gosh. Brun, fire farger. Den er veldig fin og sitter godt. Lett å jobbe med.

Det er vel det.. Og til leppene anbefaler jeg Berrisom lip tint pack. Fantastisk å slippe merker på glasset og slippe å legge på ny farge hele tiden. Holder i 6 timer, og da spiser og drikker jeg også. Smør på, vent ti min, riv av og der sitter fargen :D

Også fra Korea.

Riv av??

Skrevet

Riv av??

Skrevet

WOOOOW! Det må jeg ha! Gjør det vondt?

Skrevet

Nei. Kjenner det ikke :)

Det er jo litt ekkelt å gå med halvåpen munn mens den tørker, men jeg elsker den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...