AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Jeg fikk nettopp vite at jeg mest sannsynlig har hatt en SA. Men så leser jeg på nettet at man bør vente med å prøve igjen til man har hatt minst en normal menstruasjon. Hvorfor bør man det? Jeg har lyst til å prøve igjen med en gang... Anonymous poster hash: 67513...5b6
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Enklere å bergene termin, og for at kroppen skal komme seg etter aborten vil jeg tro. Har aldri hatt sa selv..
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Enklere å bergene termin, og for at kroppen skal komme seg etter aborten vil jeg tro. Har aldri hatt sa selv.. Stemmer det, men jeg fikk beskjed om at det ikke var farlig om jeg skulle bli gravid før den tid. Personlig tenker jeg kroppen blir gravid igjen når den er klar for det. For min del ble det for teit å begynne med prevensjon igjen. Anonymous poster hash: 1ff39...548
Gjest Bygdis Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Det er så det skal bli enklere å beregne termin. Jeg ble gravid rett etter en SA, inntil jeg var på ordinær ultralyd ble første dagen til SAen brukt i stedet for første mensdag. Jeg angrer ikke på at vi ikke hørte på legen, nå er jeg i 28. uke og alt ser ut til å gå bra Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar dere. Jeg kommer nok til å prøve uansett og satse på at det går bra:) TS Anonymous poster hash: 67513...5b6
Essie_ Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Jeg ble gravid på første eggløsning etter MA - og tror kanskje det var boosten kroppen trengte for å bli gravid på egenhånd (stimulert med pergotime tidligere). To uker til termin nå, så det ser ut til å gå bra
Gjest Bygdis Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Jeg ble gravid på første eggløsning etter MA - og tror kanskje det var boosten kroppen trengte for å bli gravid på egenhånd (stimulert med pergotime tidligere). To uker til termin nå, så det ser ut til å gå bra Lykke til med innspurten, nå er du jo snart i mål 😃
Essie_ Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Lykke til med innspurten, nå er du jo snart i mål 😃 Takk Og i like måte, du er jo ikke mange ukene etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå