Gå til innhold

Hva har du angret på at du IKKE kjøpte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du angret på at du ikke kjøpte? selv angrer jeg på en hvit kjole fra zara jeg droppet å kjøpe på salg, tenkt på den hver dag en uke men da jeg endelig dro tilbake var den borte :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et nyyydelig Mulberry-skjerf som var på salg til 1500 kr i fjor. Leter og leter etter det på Finn og lignende fortsatt :(

Skrevet

Er vel ikke direkte anger, men skulle ønske jeg slo til å kjøpte bilen jeg hadde lyst på...selv om fargen ikke var helt det jeg ønsket. Det var jo en grei bil ellers :)

Skrevet

En hvit bikini med roser. Prøvd på den engelske sørkysten på 90-tallet, og jeg husker den godt fortsatt.

Anonymous poster hash: d8909...962

• Liker 6
Skrevet

At jeg ikke slo til på nyttårssalget på Mulberry i år :grine:

Skrevet

En kjole jeg så på Høyer for 2 år siden. Hadde ikke råd, men føler et stikk når jeg tenker på at jeg ikke har den.

Skrevet

At jeg ikke slo til på nyttårssalget på Mulberry i år :grine:

På nett?

Anonymous poster hash: b84e5...9eb

Skrevet

Drømmer fortsatt om en perlebrodert drøm av en kjole fra Valentino Red som jeg så i en butikk for 6 år siden. Den skulle jeg gjerne hatt hengende i skapet nå...

Anonymous poster hash: 95a1f...a42

Skrevet

På nett?

Anonymous poster hash: b84e5...9eb

i butikken :(

Skrevet

Angrer på at jeg ikke kjøpte meg ekte miss sixty som ung. Hadde kanskje fått joine den populære jentegjengen den gang :fnise:

Anonymous poster hash: 002b6...048
  • Liker 4
Skrevet

Angrer på at jeg ikke kjøpte meg ekte miss sixty som ung. Hadde kanskje fått joine den populære jentegjengen den gang :fnise:

Anonymous poster hash: 002b6...048

Jeg hadde miss sixty, og ble fortsatt aldri invitert i den populære gjengen, så tror ikke du gikk glipp av noe. :ler:

• Liker 7
Gjest Tigress
Skrevet

At eg ikkje kjøpte leiligheita etter bestemor mi.

Skrevet

Sier som Tigress: angrer på at jeg ikke kjøpte huset etter mormor. Har lagret søket på hus i det området på finn, så håper det kommer til salgs igjen. Da slår jeg til! :Nikke:

Av klær og slikt angrer jeg meg nok et par uker, men så kommer det noe nytt på ønskelista som tar over.ndet var en cardigan fra burberry jeg falt veldig for en gang. Der og da syns jeg det var for stiv pris, men etterpå har jeg tenkt på hvor mye glede jeg kunne fått av den og at den var verdt prisen. Har kjøpt meg en annen en, men den jeg fant og ikke kjøpte er fortsatt favoritten :)

Skrevet

Angrer på en drøm av en kjole jeg fant i Spania for mange, mange år siden. Jeg følte meg SÅ fin i den, og pappa tilbydde til og med å betale for den, men jeg sa neitakk fordi jeg ikke visste når jeg kunne fått bruk for den. Herregud, så teit! Vet om titalls ganger jeg kunne ha fått brukt den :fnise: Tenker fortsatt ofte på den!

Og et maleri av Hugin og Munin jeg fant i et galleri en gang. Det angrer jeg også ofte på at jeg ikke kjøpte.

Skrevet

Jeg har kjøpt mye, og like å ha nye og fine ting, men tror faktisk ikke jeg angrer på noe jeg ikke har kjøpt. Har kanskje sammenheng med at jeg har mer enn nok, og det derfor blir litt absurd å angre på noe jeg ikke kjøpte.

Når det er sagt - den smale Burberry-trenchcoat'en jeg prøvde i London i fjor.... ;)

Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en nydelig blå kjole hos Noa Noa for et par år siden. Jeg prøvde den og den var så fin, kostet ikke en halv formue heller. Skulle ha kjøpt den.

Anonymous poster hash: d5e08...09a
Skrevet

Kjøpte en kjole i malaysia som jeg elsker og angrer på at jeg ikke kjøpte den i en annen farge i tillegg.

Skrevet

Er vel ikke direkte anger, men skulle ønske jeg slo til å kjøpte bilen jeg hadde lyst på...selv om fargen ikke var helt det jeg ønsket. Det var jo en grei bil ellers :)

Hva slags bil?

Jeg angret på at jeg ikke kjøpte et nyyydelig "velkommen-skilt". Fikk tak i kunstneren et år senere og h*n laget nytt til meg :roser: Utrolig snilt gjort :lillesky:

Anonymous poster hash: 92604...703

Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den grå ytterjakka jeg fant på Moods Of Norway i Oslo i november til HALV pris :snurt: Jeg klarer ikke å glemme den jakka...

Skrevet

Denne tenker jeg ofte på når jeg vurderer et kjøp :laugh:

post-69026-0-13759600-1423058130_thumb.j

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...