Gå til innhold

Hva er det verste du har sett på treningssenteret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt det dummeste/ekleste osv.

For meg må det være en som spyttet seg på hendene og gned de sammen før han tok opp utstyret

Anonymous poster hash: 82d92...d85

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så langt er det vel disse folka som tråkker med sko inn til garderobeområdet, sånn at trappa ned dit blir skitten og hvor det blir liggende igjen småstein på trappetrinnene.

Endret av Vux
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har bare eksempler fra garderoben.

Hun som barberte underliv og legger i fellesdusjen og hun som tørket kjønnshåret med føner.

Endret av Nori
Skrevet

Må vel ha vært det brukte bindet i badstua.

Skrevet

En blodig tampong som stakk ut av søplebøtta. Det er ikke do inne på garderoben, så det betyr at hun har skifta tampong i selve garderoben. Hvor folk går ut og inn hele tiden :P

Han ene fyren, som trente i damestrømpebukser. Sånne strikka med flettemønster. De holder IKKE baller og utstyr på plass. Og det ble litt vel over the top når han tok pull-ups rett forran meg :P Men han skal ha for å gi faen i hva han hadde på seg og fant noe behagelig å trene i istedet.

Anonymous poster hash: ceca2...70c
  • Liker 8
Skrevet

En blodig tampong som stakk ut av søplebøtta. Det er ikke do inne på garderoben, så det betyr at hun har skifta tampong i selve garderoben. Hvor folk går ut og inn hele tiden :P

Han ene fyren, som trente i damestrømpebukser. Sånne strikka med flettemønster. De holder IKKE baller og utstyr på plass. Og det ble litt vel over the top når han tok pull-ups rett forran meg :P Men han skal ha for å gi faen i hva han hadde på seg og fant noe behagelig å trene i istedet.

Seriøst??! Skulle gjerne sett det (strømpebuksemannen altså). :hoho:

• Liker 1
Skrevet

En fyr som gikk med rumpa bar. Det så ut som han "sægget", men hadde glemt underbukse.

Anonymous poster hash: 338c3...098

Skrevet

Det er kjønnsnøytralt toalett på det ene treningssenteret jeg er på, to individuelle båser. Begge var opptatt, så jeg stod pent og ventet på tur. Det kom to gutter ut fra hver sin bås, og ingen av de vaska seg på henda! Kjente jeg fikk enda mer imot å bruke frivektsarealet, grøss..

• Liker 4
Skrevet

- dame i badstu som luktet bæsj

-mann som pirket seg i nesa når han trodde ingen så på

-folk som spytter

Dummeste jeg har sett:

Bimboer med minimalt tøy på seg,etterpå i garderoben "ææææsj så dere han gamle som stirra eller?"jeeeez...

Jente(svensk så klart)som løp på tredemølla med manual i hver hånd som hun tok opp og ned...sikkert effektivt da hehehe,så ut som om hu skulle tippe over hvert sek,

Skrevet (endret)

En mann som trente i trange jeans og ullgenser. Han løp på tredemølla og det så vanvittig varmt og ubehagelig ut. Jo, han løp også i litt tunge vintersko. Merkelig treningsoutfit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

To kvinner som trente i lange, tjukke kjoler/tunikaer (leopardmønstret) og dongeribukse. :vetikke:

Anonymous poster hash: 34bc5...40f
Skrevet

Har sett et par godt voksne damer som hadde på seg platåsko da de skulle på spinning.

Skrevet (endret)

Det teite jeg ser hver gang jeg er på trening: Gutter som kommer inn med boblejakke/parkas, tar den av seg, løfter litt vekter, tar den på seg etter 10 min og går igjen...

En gang så jeg ei gammel dame gå på tredemølla og drikke cola. Jaja... :ler:

Jobbet også som tilkallingshjelp på treningssenteret før, og en gang måtte jeg vaske herregarderoben etter stengetid. Hva fant jeg der? Jo, masse brukt snus i badstua så hele garderoben stinka stekt snus (kan love det stinker dritt), og noen hadde skrevet "YOLO" på speilet med en tusj. Mannfolket som trener der as...

Endret av sweg
Skrevet

Flippfloppere på tredemøllen. Dette var i utlandet.

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva det rareste jeg har sett er, men synes ikke noe om de som barberer seg i dusjen. Også har du jo så klart de spinkle guttene som løfter alt for tunge vekter og som skikkelig sats for hver repetisjon..

Det er kjønnsnøytralt toalett på det ene treningssenteret jeg er på, to individuelle båser. Begge var opptatt, så jeg stod pent og ventet på tur. Det kom to gutter ut fra hver sin bås, og ingen av de vaska seg på henda! Kjente jeg fikk enda mer imot å bruke frivektsarealet, grøss..

Og beklager om jeg bryter ned en eller annen illusjon du har om den generelle befolkningens håndhygiene, men dette opplever jeg så og si hver gang jeg er på et offentlig toalett. (På jobb har vi dessuten dame- og herredo vegg-i-vegg, og jeg hører stadig lyden av toalett som trekkes opp og døra som åpnes 2 sekunder etter.)

• Liker 2
Skrevet

Og beklager om jeg bryter ned en eller annen illusjon du har om den generelle befolkningens håndhygiene, men dette opplever jeg så og si hver gang jeg er på et offentlig toalett. (På jobb har vi dessuten dame- og herredo vegg-i-vegg, og jeg hører stadig lyden av toalett som trekkes opp og døra som åpnes 2 sekunder etter.)

Vet at håndhygienen til mange ikke er på topp, men det gjør det jo ikke noe mindre ekkelt, synes jeg

• Liker 5
Skrevet

Lurer på når folk skal lære seg å vaske hendene sine jeg. Kan ikke fatte og begripe at folk ikke klarer noe så enkelt og ikke minst viktig.

• Liker 4
Skrevet

Her om dagen var det to jenter på senteret som hadde på seg "dongeri"leggings og vanlig tunika/topp, og som bare gikk fra plass til plass og hvisket og lo, de var på hver maskin i kanskje tre minutter. Det var irriterende for de som ville bruke maskinen på ordentlig.

Anonymous poster hash: 2684f...244

Skrevet

Barbeint på tredemølle. Og en jente som løp i superduperkort hotpants med hele leggen dekket av neongul kinesiotape. Helt sikkert en grunn til akkurat det, litt morsomt bare :)

Skrevet

Så en i olabukse, fin genser og seilersko som trente styrke :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...