Gå til innhold

ferdigpakker med kaker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er genialt. kakene blir helt flotte. Gode er de også.

Har alltid noen pakker stående med ulike kakesorter.

Alle har trodd jeg har bakt de selv.

Fort gjort er det også.

bruker både Møllerens og Toro sin. Må være populære greier for det er stadig snaut av de i hyllene i butikken.

dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen, synes det er like enkelt å bake selv jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skygger unna ferdigmat der jeg kan. Jeg liker å vite hva jeg spiser, og som ofteste tar det ikke mye mer tid/rot å lage selv. Jeg synes det er kos å lage kaker, og blir litt stolt når jeg får til nye varianter. Ferdigkaker blir da som å fuske.

Skrevet

Det er da så koselig og ikke minst morro å bake!

Også kan man slikke bollen :sjarmor:

Skrevet

Jeg liker best å lage kaker fra bunnen av. liker å lage mat, dessuten syns jeg alltid at resultatet blir bedre hjemmelaget.

Derimot er det greit å smelle sammen muffins av brownie-pakken fra toro hvis du har dårlig tid og mangler ingredienser.

Skrevet

Som Fakse synes jeg det er like enkelt å bake selv, og smaken kan ikke sammenlignes. Jeg har prøvd ganske mange av ferdigpakkene, og de er ikke spesielt mye å skryte av, synes jeg da.

Skrevet

Jeg liker å bake, og bruker gjerne disse ferdigpakkene. Kjekt å ha i skapet og krever ikke så mye overskudd for å sette i gang.

Jeg synes de fleste smaker godt (ikke Toscakaka). Det må de jo for at folk skal gidde å kjøpe dem.

Skrevet

Uff, jeg synes disse ferdigblandingene smaker alt for søtt - på en "kunstig" måte......

Skrevet

Jeg har alltid en varianet eller tre stående, men jeg baker helst fra bunnen selv. Er slett ikke så verst til å bake heller, men jeg kan lure hvem som helst med ferdigkakene og si de er hjemmelaget.

Jeg syns de gode jeg, og dessuten kjekke å slenge sammen hvis man får gjester fort. Det er ikke alltid jeg har alle andre ingredienser i huset.....

Skrevet

Jeg liker best å bake alt selv, men jeg har alltid noen pakker med ferdigblandinger stående.

Datteren min på 10 år synes det er kjempegøy å bake .. Hun lager ett par ting helt fra bunnen av, men da trenger hun bittelitt hjelp. Hun synes det er gøyere "å gjøre alt selv".. :wink:

Skrevet

Det hender vi har krydderkaken stående i et skap sånn i tilfelle det kommer gjester litt brått på. Den synes både jeg og sambo er god, men ellers så baker jeg helst fra bunnen av.

Gjest gjest1
Skrevet

Toro brownies er virkelig godt! Sjeldent jeg smaker hjemmelagede brownies som smaker bedre enn toros..

Kjæresten min fikk 5 pakker med Tiramisu-kaker. De var helt grusomme..styr unna. Ostekaken var helt ok, men like lett å lage fra bunnen.

De bolle-posene er også veldig kjekke. Greit nok, det er like lett å lage deigen helt fra bunnen, men jeg er en stor fan av halvfabrikat :)

Skrevet

De selger som varmt hvetebrød, det er noen som tjener gode penger på dette her!

Skrevet

Bollene og browniesene er kjempegode. Brownies når det skal skje noe raskt. Gulrotkaken er også kjempefin og rask og enkel, jeg gidder bare ikke alltid å arspe gulrøtter... jeg er flink til å bake fra bunnen av, altså - bortsett fra boller. Det har jeg av en eller annen grunn aldri fått til. Selv rundstykker går som en lek,men altså ikke boller. Ferdigbollene derimot - supre.

Vi kjøper også endel brødmel av ferdigsorten i Sverige bla. Ciabatta, gresk landbrød etc.

Skrevet

Har et litt ambivalent forhold til sånne ferdigkaker. Har laget browniesene, og synes den ferdigvarianten er god. Har smakt ostekaka, syntes den smakte veldig kunstig (husker ikke merket).

Det er jo ikke selve laginga/bakinga som er stress, synes jeg, men aller helst å skaffe til veie alle ingrediensene og sørge for å ha dem i hus når en trenger det.

Skrevet

"Bakte" blåbærpai i ettermiddag. Kjempegod!

Serverte den lunken med vaniljeis.

Gikk ned på høykant både hos store og små.

Skrevet

jeg synes IKKE det er morro å bake, så disse halvfabrikatene er helt supre for sånne kjøkkenhatere som meg!! :ler:

det smaker kanskje ikke som hjemmebakt, men det er søren meg mye bedre en ferdigkjøpte!!

Skrevet
jeg synes IKKE det er morro å bake, så disse halvfabrikatene er helt supre for sånne kjøkkenhatere som meg!! :ler:

det smaker kanskje ikke som hjemmebakt, men det er søren meg mye bedre en ferdigkjøpte!!

:enig_animasjon:

Skrevet

Jeg er glad i å bake, men det er ikke alltid jeg har noe i fryseren eller har hatt tid til å bake. Da er det kjekt med en pakke eller to i skapet.

I tillegg er det lettvint å ha med seg på tur der man har tilgang til stekovn. Slipper å drasse med seg masse bakevarer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...