AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Vel..ofte kommer jeg over en eller annen artikkel, der det står hvilke menn kvinner skal holde seg unna. For ikke å snakke om at det alltid er kvinnen som er offeret. Vi forelsker oss alltid i feil mann i følge artiklene. Så, det jeg tenker når jeg blir forelsket, er at han er feil fyr, nettopp fordi jeg er forelsket. Så..man burde vel heller gå for de kjedelige mennene som ikke er så attraktive. Som ikke er opphissende eller noen ting.. som bare blir holdt for narr fordi du er utro psykisk. Jepp..dette er sånn vi kvinner må leve, for å bli lykkelige. Blitt forelsket? ligg unna han!! da blir vi nok lykkelige Anonymous poster hash: 7e3b5...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Skulle ønske det kom artikler hvor det stod hvilke kvinner vi menn burde holde oss unna. Nei vent, de finnes ikke. Vi må bare akseptere det vi får, og håpe på at dama ikke er spik spenna gæærn. Anonymous poster hash: fc512...f1c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Skulle ønske det kom artikler hvor det stod hvilke kvinner vi menn burde holde oss unna. Nei vent, de finnes ikke. Vi må bare akseptere det vi får, og håpe på at dama ikke er spik spenna gæærn.Anonymous poster hash: fc512...f1c De artiklene er jo uansett bare tull fra ende til annen. Vær glad du slipper.Anonymous poster hash: 68d1b...5c2 1
Christiania_Oslo Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Alle burde holde seg unna MENNESKER med negative trekk. Vi snakker fysisk mishandling,psykisk mishandling(ty til tårer, snakke stygt om, håning/latterliggjøring, være slem etc) utro folk, folk som har mange "beundrere"av det motsatte kjønn, folk som er venner med "alle", folk som lever på andre/utnytter andre, folk som lager drama og folk som er kontrollerende. Enkelt og greit. Blir man sammen med noen, hold tilbake følelser i noen måneder. MANGE viser ikke hvem de er egentlig er før etter en stund i forholdet, og da har du sikkert sett deg blind på personen fra før.
Nettinettet Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Skulle ønske det kom artikler hvor det stod hvilke kvinner vi menn burde holde oss unna. Nei vent, de finnes ikke. Vi må bare akseptere det vi får, og håpe på at dama ikke er spik spenna gæærn. Anonymous poster hash: fc512...f1c Jeg tar det til meg og skal absolutt bli flinkere til å skrive blogginnlegg direkte til dere mannfolka! For ja, jeg er helt enig! Det er mye om hva vi damer skal passe oss for men lite hva dere menn skal passe dere for.. For mye følelser i begynnelsen - hun er ikke forelsket i deg, men den hun tror du er (eller kan bli) -Fare for at hun vil prøve å endre deg hvis du ikke lever opp til forventingene hennes.. Sender meldinger ala "Hva gjør du?" "Er det noe galt?" Når du ikke har sendt henne melding i løpet av dagen: - hun blir lett usikker og det er faresignaler om at det kan bli drama. Når hun prøver å se på mobilen din hver gang det kommer en melding, eller du sjekker noe,og sier -hvem var det??: - samme! Styr unna.. dere passer ikke sammen! Når hun er mer opptatt av hva du eier, enn hva du driver med på fritiden. - sier seg selv! Hun er ikke opptatt av hvem du er, bare hva du kan tilby henne økonomisk settt Når hun hele tiden sier -så kjekk du er! -wow så sterk du virker -Hun er opptatt av å ha en kjekk mann som venninnene kan være misunnelige på, det som er inne i deg bryr hun seg ikke om.. Noe sånt??
Nettinettet Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Blir man sammen med noen, hold tilbake følelser i noen måneder. MANGE viser ikke hvem de er egentlig er før etter en stund i forholdet, og da har du sikkert sett deg blind på personen fra før. Hvis du holder igjen følelsene i flere måneder kan du bli dumpa fordi det ikke virker som om du har fått følelser.. Går fint ann å vise følelser uten å ta helt av!
Christiania_Oslo Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Hvis du holder igjen følelsene i flere måneder kan du bli dumpa fordi det ikke virker som om du har fått følelser.. Går fint ann å vise følelser uten å ta helt av! Jeg snakker om å holde tilbake følelsene, ikke å være kald og kynisk. Går ann å være kjærlig mot personen men inni seg tenke:" dette kan forandre seg".
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Jeg snakker om å holde tilbake følelsene, ikke å være kald og kynisk. Går ann å være kjærlig mot personen men inni seg tenke:" dette kan forandre seg". Problemet er at den realismen ofte skaper usikkerhet og får frem den verste versjonen av oss selv. Den versjonen som analyserer og kritiserer. Jeg synes man skal gå inn i det med begge bena og ikke være kynisk eller falsk. Man skal føle, sveve og nyte og slutte å tenke så mye på hva som kan skje. Man må gi litt faen og heve skuldrene innimellom og bare "so what??" når ting ikke går som man vil. (hvis personen plutselig blir stille, eller anderledes eller noe annet som endrer seg) Så lenge man er seg selv på sitt beste og ikke sitt verste og tar hensyn og har forståelse for at mennesker med følelser kan være opp og ned så har man gjort det man kan. Gå heller inn i ett forhold med tanke om at dette blir dødsbra, enn at det ikke vil gå.. de følelsene disse tankene skaper i deg, avgjør om du er den beste eller dårligste versjonen av deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå