Gå til innhold

2-1 støvsuger på batteri? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De apparatene der er egentlig bare glorifiserte smulestøvsugere. Skal du hovedsaklig bruke den på gulvet, burde du heller gått for en vanlig støvsuger syns jeg.

Anonymous poster hash: 51d43...3eb
Skrevet

Nå er denne type støvsugere blitt langt bedre enn hva de var tidligere.

Det blir uansett ett tillegg til vanlig støvsuger. Langt enklere å ta frem for en rask støvsuging osv, så får heller den tradisjonelle tas frem når helgevasken skal tas.

Skrevet

Dette er en støvsuger nummer to.

For smuler og rask.

Hovedstøvsuger er det ikke.

Har hatt hovedstøvsuger, og smulesuger.

Sksl hs ny smulesuger og ikke et svært 2 i 1 prosjekt.

Anonymous poster hash: cb811...611

Skrevet

2-1 er mer anvendelig, derfor jeg vil ha det. Kan brukes til smuler og slikt, og den kan brukes med skaftet på til å ta over gulvet.

Skrevet

Nå er denne type støvsugere blitt langt bedre enn hva de var tidligere.

Det blir uansett ett tillegg til vanlig støvsuger. Langt enklere å ta frem for en rask støvsuging osv, så får heller den tradisjonelle tas frem når helgevasken skal tas.

Jeg har også lyst på en sånn, har hund og bør helst støvsuge hver dag. Pga veldig liten leilighet så må støvsugeren plasseres i garderobeskapet på soverommet, og da blir det fort til at jeg ikke orker å dra den ut. Mopper over istedet, men vil jo helst støvsuge det opp.

Jeg vil også ha langt skaft, og veggfeste.

Skrevet

Veggfeste er ikke SÅ nøye, men den må selvsagt komme med en ladeenhet.

Electrolux har mange modeller, alt i fra elendig til ok kvalitet etter hva jeg leser meg frem til.

Sett litt på denne også som kommer i flere farger. Er også en video av den der.

http://www.whiteaway.no/product/nilfisk-premium/

Skrevet

Det står jo ikke effekt på den, det mangler som info på veldig mange av disse ser jeg. Koster det det samme for to stk hvor den ene har 100watt og den andre 50watt vil jeg jo ha den med best effekt.

For meg er det helt nødvendig med veggfeste, siden det nettopp er plassmangel her ;)

Skrevet

Vi har en Bosch athlete og er super fornøyd, eneste minuset er at den ikke kommer seg under sofaen. Det er ikke bare en smulestøvsuger, den er veldig effektiv og har flere styrker.

Anonymous poster hash: b2dc7...0de

Skrevet (endret)

3000 er ca dobbelt så mye som jeg er interessert i å bruke på en støvsuger, dermed utgår Bosch Athlet.

Det er heller ikke en 2-1 støvsuger etter hva jeg kan se, samt alt av ekstrautstyr til den mangler om en kjøper den i Norge.

Endret av 79kreps

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...