Gjest Teora Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Mer spesifikt, hvilke produkter bruker dere her til å fjerne sminke og rense huden etter bruk av BB-cream og lignende produkter? Jeg er selv veldig fornøyd med Jane Iredale sin BB-cream som jeg endelig fikk prøvd, men den er rett og slett vanskelig å få vasket av godt nok. Er det noen som har funnet rens som både tar sminke og etterlater huden godt nok renset i ett? Eller bruker de fleste flere produkter for å få huden ren?
mereo Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Jeg kjører så kalt "double cleanse". Bruker gjerne rens av typen balm eller olje for å få fjernet sminke i første om gang, der etter en runde til før jeg klasker på resterende som toner, serum og krem.
Gjest marizz Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker først en vanlig sminkeserviett, deretter en slik rensegel eller renseskum. Varierer litt.
Kragebein Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker parfymefri babyolje etterfulgt av Benton Honest Cleansing Foam
Kjibba Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Kokosolje eller olivenolje. Gjer det to gongar, eller ansiktrens etterpå 1
Gjest Teora Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Kokosolje eller olivenolje. Gjer det to gongar, eller ansiktrens etterpå Kokosolje har jeg vurdert å bruke mer (bruker det først og fremst på leggene nå), men har vært litt redd for at det skal føre til kviseutbrudd. Hvordan bruker du det? Masserer inn for så å skylle med vann? Tar gjerne i mot flere tips, også til konkrete produkter
Faina Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Bruker som oftest en sånn sminkeserviett først (med mindre jeg dusjer) og så renser jeg med Holika Holika Soda Pore B.B deep cleansing foam. Da føles huden skikkelig ren. Den har små korn i så den peeler litt også. Så er det toner. Bruker Etude House Wonder Pore Freshner. OM der skulle være mer sminke igjen, så tar den det.
mereo Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Kokosolje har jeg vurdert å bruke mer (bruker det først og fremst på leggene nå), men har vært litt redd for at det skal føre til kviseutbrudd. Hvordan bruker du det? Masserer inn for så å skylle med vann? Tar gjerne i mot flere tips, også til konkrete produkter Når jeg har brukt kokosolje i ansiktet så har jeg tørket av med en fuktig klut etterpå, skyller jeg bare med vann får jeg ikke vekk alt
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Jeg kjører så kalt "double cleanse". Bruker gjerne rens av typen balm eller olje for å få fjernet sminke i første om gang, der etter en runde til før jeg klasker på resterende som toner, serum og krem. Samme her.
Kjibba Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Arrgh! Hadde skrive eit ganske så langt innlegg men klarte å slette det. Kan skrive det på nytt seinare, orkar ikkje no Men her er eit bilete med litt info om forskjellige typer olje: http://pinterest.com/pin/575053446141350731/
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Bruker forever living sin hand and soap. fjerner alt, men den peeler ikke. Bruker MD formulation sin face and body scrub 2 ganger i uken ca. Anonymous poster hash: 39eda...e88
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Bruk Dermalogica precleanse og deretter en vanlig mild ansiktsrens. http://www.dermalogica.no/Default.aspx?ID=249&ProductID=PROD1031 Bruker også Jane Iredale og Dermalogica. Anonymous poster hash: ea3a3...c67
Kjibba Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Gjorde det enkelt: http://www.holistichealthherbalist.com/enhanced-oil-cleansing-method/ Bruker ein blanding av olivenolje (Coop änglamark extra virgin), druekjerneolje ( http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Natural-Skin-Care-Oil-Harmonizing-Grapeseed-4-fl-oz-118-ml/23486) og tetreolje (helsekost eller IHerb) Har egentlig slutta med kokosolje, bruker det iblant for å fjerne sminke og deretter den blandingen over, fekk ein del komedoner av kokosolja etterkvart. Men ikkje alle som får det! Legger den varme kluten over to gongar for kvar oljepåføring, deretter tar eg sminken av med kluten. Pleier å rense to gongar, ein for sminkefjerning den andre for rense huden og eventuelle rester frå sminken. Kokosolje er det som funker best for å ta vekk mascara
Knask Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Jeg bruker først en rens med olje, som tar bort en god del av sminken. Masserer den godt inn, og bruker en bomullspad rundt øynene. Men husk å ikke gnikk på huden rundt øynene. Å bruke renseservietter har jeg hørt burde kun brukes når du er på reise, siden den ikke er renser bra nok og lar mye være igjen. Deretter tar jeg en skum/krem rens som tar bort det som ble igjen etter oljen. Så en toner som renser den siste resten av sminke. Anbefaler å melde deg inn i gruppe koreansk kosmetikk om du er medlem på facebook. Der kan du lese mye nyttig informasjon innen filer. Syns kosmetikken der er bedre, og etter som jeg har forstått har de kommet mye lengre i utviklingen innen hudpleie.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Akkurat nå bruker jeg mest kokosolje (siden den er helt klart best på øyesminken) og så bruker jeg en tonic etterpå før jeg tar på nattkrem. Kokosoljen tar jeg bare på en vattdott og gnir av. Anonymous poster hash: 94cb9...224
SRC Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Double cleanse her og. Først renseolje for å løsne opp alt av sminke, så vanlig rens til slutt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Hva er BB creme? Anonymous poster hash: 2ff96...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå