AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Har du opplevd at din ex som du har et felles barn med har blitt far på nytt? Hva følte du da? Jeg synes dette er litt sårt uten å vite hvorfor.. Også må jeg inrømme at jeg er litt misunnelig på far som får oppleve en småbarnsperiode igjen. Jenta vår er snart ti og jeg tror desverre ikke jeg vil få flere barn. Anonymous poster hash: 74107...0ce 2
Rotemor Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Har du opplevd at din ex som du har et felles barn med har blitt far på nytt? Hva følte du da? Jeg synes dette er litt sårt uten å vite hvorfor.. Også må jeg inrømme at jeg er litt misunnelig på far som får oppleve en småbarnsperiode igjen. Jenta vår er snart ti og jeg tror desverre ikke jeg vil få flere barn. Anonymous poster hash: 74107...0ce Eksen min ventet barn 3 måneder etter det var slutt. Det var veldig sårt at vår familie var så lett å erstatte. Ihvertfall var det i tankene mine. Jeg ble sjalu for egen del og bekymret for vårt felles barn. Men jeg holdt det for meg selv. Tiden leger alle sår og i dag er hans liv av liten relevans for meg utover at vi samarbeider godt og gleder oss over vårt barn. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Eksen min ventet barn 3 måneder etter det var slutt. Det var veldig sårt at vår familie var så lett å erstatte. Ihvertfall var det i tankene mine. Jeg ble sjalu for egen del og bekymret for vårt felles barn. Men jeg holdt det for meg selv. Tiden leger alle sår og i dag er hans liv av liten relevans for meg utover at vi samarbeider godt og gleder oss over vårt barn. Takk for svaret! For min del er det faktisk fem år siden det ble slutt og likevel føler jeg det slik ... Har ny kjæreste selv og alt. Vet ikke hvorfor.:-(Anonymous poster hash: 74107...0ce 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Synes ALT for mange idag, hopper inn i et nytt forhold med barn. Flere burde tenke seg om før de får barn på nytt. Du sier det er fem år siden det ble slutt. Det er INGENTING når man har fått barn med noen. Tror dette skaper mye sår og kynisme. Å ta steget å bli en familie, bør ikke bare være et blaff man gjør med nærmest "hvemsomhelst". Anonymous poster hash: e6669...f10 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Glad for at han har et godt liv og faktisk har funnet noen som vil ha barn. Vårt forhold er over. Anonymous poster hash: dbfc7...779 1
Rotemor Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Synes ALT for mange idag, hopper inn i et nytt forhold med barn. Flere burde tenke seg om før de får barn på nytt. Du sier det er fem år siden det ble slutt. Det er INGENTING når man har fått barn med noen. Tror dette skaper mye sår og kynisme. Å ta steget å bli en familie, bør ikke bare være et blaff man gjør med nærmest "hvemsomhelst". Anonymous poster hash: e6669...f10 Jeg er enig i dette. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Synes ALT for mange idag, hopper inn i et nytt forhold med barn. Flere burde tenke seg om før de får barn på nytt. Du sier det er fem år siden det ble slutt. Det er INGENTING når man har fått barn med noen. Tror dette skaper mye sår og kynisme. Å ta steget å bli en familie, bør ikke bare være et blaff man gjør med nærmest "hvemsomhelst". Anonymous poster hash: e6669...f10 Man kan ikke henge igjen i fortiden heller. Har man passert 30-35 og ønsker flere barn/ønsker barn med ny kjæreste, så kan man ikke vente til barnet har blitt voksen. Å vente med barn før man har vært kjærester så og så lenge blir en annen sak. Både jeg og eksen har barn med "nye" kjærester. Vårt felles barn er 12 år mens hennes søsken på begge sider er fra 5 mnd til 6 år. Jeg skulle faktisk ønske at hun hadde mer jevngamle søsken.Anonymous poster hash: 85846...71d 3
Rotemor Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Man kan ikke henge igjen i fortiden heller. Har man passert 30-35 og ønsker flere barn/ønsker barn med ny kjæreste, så kan man ikke vente til barnet har blitt voksen. Å vente med barn før man har vært kjærester så og så lenge blir en annen sak. Både jeg og eksen har barn med "nye" kjærester. Vårt felles barn er 12 år mens hennes søsken på begge sider er fra 5 mnd til 6 år. Jeg skulle faktisk ønske at hun hadde mer jevngamle søsken.Anonymous poster hash: 85846...71d Men alt er relativt. Jeg har også barn med to forskjellige, men var etablert begge gangene. Ihvertfall følte jeg det slik. Folk tar seg ofte ikke nok tid til å bli skikkelig kjent. Men det finnes alle slags historier og mange går bra, men at det er for mange brudd med barn må vi kunne være enige om. 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Hvis det hadde skjedd meg ville jeg ha vært helt fortvilt. Jeg ville ha sett på det som et enormt nederlag, blitt veldig trist og blitt lettere deprimert for en periode.
Nicoline86 Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om min ex fikk flere barn. Han er jo fortiden min. Rart noen av dere i det hele tatt reagerer 😐 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om min ex fikk flere barn. Han er jo fortiden min. Rart noen av dere i det hele tatt reagerer 😐 Det kommer vel veldig an på hvordan bruddet skjedde? Om du for eksempel ble dumpet av exen din, men fremdeles elsket han hadde kanskje situasjonen føltes anderledes? Tror det er mye værre da, selv om jeg ikke har vært i den situsjonen selv. Kan bare forestille meg hvor grusomt det hadde føltes om mannen min gikk fra meg og fikk en ny unge med noen andre, mens jeg bare ville ha vår lille familie slik den er. Anonymous poster hash: 5c754...be1 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Jeg hadde ikke følt så mye hvis min eks hadde klart å lure en jente til å bli gravid med seg. Hadde nok hatt stor medfølelse med både henne og barnet og håpet for deres del at de kom seg vekk fra han så fort som mulig. Anonymous poster hash: e7ea5...7c8 2
sweety pie Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Jeg føler dagens mennesker mister følelser veldig fort. Greit nok er man veldig sliten i småbarnsperioden og gresset virker dermed grønnere på den andre siden. Hva med å heller fokusere på å fikse forholdet enn å se negative ting i partnere? Skjønner at folk skiller lag hvis en person er voldelig, kriminell etc. Man bør jobbe for forholdet. Skal jo ikke være rosenrødt hele tiden, ups and downs. Mange sier de har vokst fra hverandre? Jeg tenker heller at man har vokst sammen med hverandre. Det at man ikke har like interesser og hobbyer lenger, hva så? Mange sier at de føler de har kommet på en et vennskapelig nivå. Det tror jeg kommer veldig mye av pga man slutter å ta vare på forholdet. 1
Rotemor Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om min ex fikk flere barn. Han er jo fortiden min. Rart noen av dere i det hele tatt reagerer Dette er rett og slett fornærmende. Jeg synes du skylder å sette deg inn i situasjonen folk beskriver før du kommer med sånn arroganse. At en eks venter barn tre måneder etter brudd er selvsagt følelsemessig belastende. 2
Nicoline86 Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Dette er rett og slett fornærmende. Jeg synes du skylder å sette deg inn i situasjonen folk beskriver før du kommer med sånn arroganse. At en eks venter barn tre måneder etter brudd er selvsagt følelsemessig belastende. Hvorfor er det fornærmede? Jeg må no få lov til å føle det slik viss jeg vil. 3 mnd etter er brudd var jo veldig fort, men viser bare hva type mann han er. Klart det er sårt viss det skjer så fort og man fortsatt har følelser for eksen sin, men no tenker jeg mer på når det har gått noen år. Jeg hadde ikke brydd meg uansett, men jeg er mer den typen som aksepterer ting som de er og kommer mer ganske fort videre. Alle er forskjellige så klart. 1
Rotemor Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor er det fornærmede? Jeg må no få lov til å føle det slik viss jeg vil. 3 mnd etter er brudd var jo veldig fort, men viser bare hva type mann han er. Klart det er sårt viss det skjer så fort og man fortsatt har følelser for eksen sin, men no tenker jeg mer på når det har gått noen år. Jeg hadde ikke brydd meg uansett, men jeg er mer den typen som aksepterer ting som de er og kommer mer ganske fort videre. Alle er forskjellige så klart. Å skrive "rart at noen av dere reagerer i det hele tatt" vitner om NOE for å si det slik... Du har nok ikke barn. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 En eks er en eks og ikke noen jeg gidder å bruke fem sekunder på å reflektere over. Anonymous poster hash: 27700...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 En eks er en eks og ikke noen jeg gidder å bruke fem sekunder på å reflektere over. Anonymous poster hash: 27700...3fa Lettere sagt enn gjort!Anonymous poster hash: 26c73...ab7 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 En eks er en eks og ikke noen jeg gidder å bruke fem sekunder på å reflektere over.Anonymous poster hash: 27700...3fa Når dere har felles barn må du faktisk reflektere over det. Det nye barnet blir søsken med ditt barn, et av ditt barns nærmeste og vil gjøre en stor forskjell i ditt barns liv. Anonymous poster hash: 4c1f6...54e 5
Nicoline86 Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 Å skrive "rart at noen av dere reagerer i det hele tatt" vitner om NOE for å si det slik... Du har nok ikke barn. Det har jeg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå