Gå til innhold

Hvilken veske skal jeg ønske meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å ønske meg en fin veske til bursdagen min, men jeg vet ikke hvilken. Vil gjerne ha en som er enkel, elegant og klassisk. Og i god kvalitet, vil gjerne ha den noen år. Den bør ha plass til ipad, lommebok +++, så ikke altfor liten.

Noen som vil tipse om veske? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt.. Kan du ikke bare lete etter vesker du synes er fine i butikken eller på nett? Du må jo ønske deg den du selv synes er fin.

Anonymous poster hash: bda81...f49

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt.. Kan du ikke bare lete etter vesker du synes er fine i butikken eller på nett? Du må jo ønske deg den du selv synes er fin.

Det er ikke alle som klarer det. Men som må få vite av andre hva som er fint før de selv synes det er fint. :fnise:

Anonymous poster hash: 04a84...b01

• Liker 4
Skrevet

Hvilken prisklasse er det du kan ønske deg i? :)

Skrevet

Til dere to sitert nedenfor, noen synes også det er fint med inspirasjon til vesker. Nettopp for å utvidet søksområdet sitt, finne nye tanker eller ideer eller rett og slett for å kanskje oppdage noen nye stiler/merker/etc. Hva dere gjør i en slik tråd aner jeg ikke.

Det er ikke alle som klarer det. Men som må få vite av andre hva som er fint før de selv synes det er fint. :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig kan jeg lete selv, men jeg er så dårlig på nettshopping og har ikke tid til å fly i butikker og kikke :P. Og det er så mange her som vet så mye, så da håpet jeg på noen tips :) ønsker meg selvfølgelig ikke noe jeg ikke liker selv basert på meningene til noen på nett ;)

Kan ønske meg for ca 5000-10 000 :)

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg lete selv, men jeg er så dårlig på nettshopping og har ikke tid til å fly i butikker og kikke :P. Og det er så mange her som vet så mye, så da håpet jeg på noen tips :) ønsker meg selvfølgelig ikke noe jeg ikke liker selv basert på meningene til noen på nett ;)

Kan ønske meg for ca 5000-10 000 :)

Kjøp denne:

http://www.mulberryveskers.com/mulberry-kvinner-bella-laeligr-hobo-skuldervesker-lys-kaffe-p-182.html?zenid=effd7cb73793fd437a1a69ffa95ada26

Skrevet

NEI!

Fake!

hehe. Vel. Kjøp den orginale da. 5-7 k må vel være nok.

Skrevet

Kan anbefale mi veske da. Kostet 4600 mener jeg å huske :)

Kan både bæres på armen og henge kryss over om du skjønner.

post-88332-0-54414400-1422979545_thumb.j

Marc By Marc Jacobs Too hot to handle satchel

Skrevet

Hva med enten en av Lilly veskene til Mulberry, eller denne, denne, denne eller denne fra Gucci?

(jeg glemte litt å se på prisene)

Ikke fine! Stygge farger. Ts vil ha en klassisk veske.

• Liker 1
Skrevet

Ikke fine! Stygge farger. Ts vil ha en klassisk veske.

Som TS vil se så finnes de i forskjellige farger. Regner uansett med at TS er stor nok jente til å svare for seg selv, og ikke trenger at andre brukere svarer for henne ;)

Skrevet

Du burde gå på feks net-a-porter eller Mulberry eller et annet merkes egen side og kikke :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Louis Vuitton Noé

Mulberry medium Lily

Mulberry Kensington

Michael Michael Kors Selma

3.1 Phillip Lim Pashli Satschel

MBMJ Classic Q Hiller Hobo

MBMJ Classic Q Natasha

Mansur Gavriel Bucket Bag

Mansur Gavriel large leather tote

Balenciaga city

Chloe drew

Chloe Marcie

Skrevet

Hva med enten en av Lilly veskene til Mulberry, eller denne, denne, denne eller denne fra Gucci?

(jeg glemte litt å se på prisene)

uff den siste var grell! resten var fine :laugh:

Skrevet

uff den siste var grell! resten var fine :laugh:

Syns du den lyseblå var grell altså? Og jeg som syns den var så søt og nøytral! Haha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...