AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hei. Vi er på phi phi, og skal snart til kohn phangan. Er det noe som vet hvordan reiseruta blir da? Er det båt fra phi phi til Krabi, og så kjøre buss fra krabi til kohn panghan, eller kjøre buss i krabi og ta enda en båt fra en havn elns? Og er det noen som har vært i kohn phangan før? Er det fint? Er det koselig turist gater? Og litt dumt spm kanskje; er det biler på denne øya? Anonymous poster hash: e216b...1f4
Gjest Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 For det første heter det "Ko Pha Ngan". For den andre er Ko Pha Ngan en øy. Man tar ikke buss til en øy… Båt til fra Phi Phi til Krabi tipper jeg. Buss fra Krabi til ท่าเรือซีทรานเฟอร รี่. Båt fra ท่าเรือซีทรานเฟอร รี่ til Ko Pha Ngan. Alt i alt tar dette en hel dag. 1
Gjest Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Til andre del av spørsmålet ditt. Ko Pha Ngan er hovedsakelig kjent for sine full moon parties. Mengden turister som er der vil avhenge av hvor nært det er til neste full moon party. Øya er fin. Mye roligere enn Phi Phi dersom dere ankommer en tid det er litt færre turister. Bebyggelsen er også litt finere enn på Phi Phi. Maten er helt ok, men det finnes noen markeder lenger nord på øya med mye digge ting husker jeg. Anbefaler å leie scooter og kjøre rundt øya. Det er biler på øya. edit skrivefeil Endret 3. februar 2015 av lakrispia 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Okei okei, beklager for at jeg skrev feil, da.. Vet du hvor lang tid det tar med båt fra phi phi til krabi?Anonymous poster hash: e216b...1f4
Gjest Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Husker ikke helt, men tipper 1-2 timer. Du kan bestille full reise (båt-buss-båt) fra Phi Phi helt til Ko Pha Ngan, slik at du ikke risikerer å miste buss osv. Reisen kan du bestille på Phi Phi. Tror det kostet ca 900 TBH. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå