Gå til innhold

Mann 42 som bor i leid hage/kjellerleilighet...Turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere damer tenkt om en singel barnløs mann på 42 som ikke eier egen bolig (bare bil).Og bor i en hage/kjellerleilighet?

Jeg bare spør.

Anonymous poster hash: 032d8...d25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe spesielt. Jeg er forelsket i en mann på 38 år, har ikke barn, ikke bil og bor i kjellerleilighet på 20 m2.

Selv eier jeg bil, har barn og eier halvparten av tomannsbolig på 120 m2.

Anonymous poster hash: 22d93...982
Skrevet

Hadde ikke brydd meg særlig gitt. Kan være mange gode grunner til det.

Kan være at han sparer ekstra egenkapital til drømmehuset. Eller at han bor der fordi han ikke gidder å kjøpe noe da han ikke skal bli boende på stede.

Skrevet

Kommer an på kvinnen og hennes status.

Jeg er 24 og eier egen bolig og for fremtiden vil jeg slå meg til ro meg en som også har noe å bidra med for et felles hjem osv. Så for meg er det uaktuelt.

Anonymous poster hash: 1f4e7...6b7
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt noe negativt om det i seg selv! Hadde heller tenkt at dette var en fyr som ikke brydde seg om å passe inn i den "må ha karriere og hus før man er 30"-boksen samfunnet har laget for mennesket i dag. Og DET er en positiv ting!

Anonymous poster hash: 1c002...63c
  • Liker 1
Skrevet

Hva ville dere damer tenkt om en singel barnløs mann på 42 som ikke eier egen bolig (bare bil).Og bor i en hage/kjellerleilighet?

Jeg bare spør.

Tenker at ambisjonene har manglet litt de siste årene, eller at du kan ha satset alt på noe som gikk under og du sitter igjen med lite.

Kommer helt an på årsaken...

Anonymous poster hash: d171c...d7f

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Men hadde kommet på uanmeldt besøk for å sjekke om du hadde det ryddig og rent + ingen ronkelukt.

Anonymous poster hash: 5dca7...a31
  • Liker 2
Skrevet

Vi (spesielt vi kvinner) er i ferd med å bli i overkant snobbete....og vi kommer til å lande hardt! :glare:

Anonymous poster hash: 9edfb...9b5
  • Liker 7
Skrevet

Tenker at ambisjonene har manglet litt de siste årene, eller at du kan ha satset alt på noe som gikk under og du sitter igjen med lite. Kommer helt an på årsaken... Anonymous poster hash: d171c...d7f

Årsaken vil være avgjørende for meg.

• Liker 1
Skrevet

Årsaken vil være avgjørende for meg.

Flyttet fra samboer for 7 år siden,og til en by på andre siden av landet.Har jobbet og bodd her siden.

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe galt i å leie bolig, er det ikke ganske vanlig? Det finnes så mange årsaker til at folk ikke eier, i min verden stusser jeg egentlig ikke på at en voksen mann leier en leilighet, altså. Synes også at det er litt spesielt å begynne å dra inn ambisjoner, selv kjenner jeg mange flinke og arbeidssomme folk som av ulike grunner ikke har kunnet/ønsket å komme seg inn på boligmarkedet, og da særlig enslige.

Hadde det vært noen alvorlige, bakenforliggende grunner (som jeg ikke ser noen automatikk i), så hadde saken stilt seg annerledes, men da ikke pga at han er leietaker i seg selv.

• Liker 5
Skrevet

Det kommer vel helt an på årsakene til det...

Kan være noen som har mistet alt og må begynne på nytt igjen, eller det kan være en som har gitt faen i alt......Eller han skjuler mer en hva det blir gitt inntrykk for..

De fleste hadde vel tenkt det samme om faren min også...
En mann på 50år, som leier en liten leilighet, av moren sin... eier bare en bil selv..Det er jo bare det folk ser før man blir kjent med ham..
Men han tjener ca 2,5mill i året, bor egentlig mesteparten av året i Asia, leiligheten er bare der, slik at han har en plass å komme til når han er i Norge...

Skrevet (endret)

Jeg bare spør.

Hvis han er flau over det og kommer med masse unnskyldninger om hvorfor:Turn OFF.

Hvis han er fornøyd med leiligheten han bor i og tilfreds med livet han lever: Turn ON!

Jeg tror de som leier kjellerleilihet selv føler at de er mindre verdt pga det, enn hva andre egentlig tenker. Men når man tenker sånn, påvirker det også hvordan man er og oppfører seg.

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Skrevet

Vi (spesielt vi kvinner) er i ferd med å bli i overkant snobbete....og vi kommer til å lande hardt! :glare:

Anonymous poster hash: 9edfb...9b5

Det er mange av oss menn veldig klar over og vi dater derfor ikke norske kvinner :)

Anonymous poster hash: 8e91d...2ee

• Liker 2
Skrevet

Alt er relativt. Sitter han med en leieleillighet og 10 mill i banken, eller har han tullet rundt og brukt opp hele lønnen sin? Sier litt om hvordan denne mannen er, tenker og behandler sin økonomi.

Anonymous poster hash: 3819f...f8a

Skrevet

Jeg er kvinne og i samme situasjon.

Bar bakke etter langt forhold, og så har jeg fartet rundt og bodd i en koffert noen år.

Nå har jeg roet meg litt, og fått "egen" leid leilighet.

Har masse friere.

Anonymous poster hash: 522c9...b0e

Skrevet

Kommer an på kvinnen og hennes status.

Jeg er 24 og eier egen bolig og for fremtiden vil jeg slå meg til ro meg en som også har noe å bidra med for et felles hjem osv. Så for meg er det uaktuelt.

Anonymous poster hash: 1f4e7...6b7

Tenk om han du møter tenker at alt ved ham som du ikke har minst like mye av, gjør deg uaktuell...

Hva med å tenke på å utfylle hverandre?

"Jeg har det og det, mannen skal ha minst det samme, og litt mer," er klassisk kvinner.

I gamle dager var det lettere med denne holdninger, da kvinner gjerne ikke hadde så mye, så de fleste menn oppfylte dette kravet.

Jo mer kvinner får, jo fler menn blir for dårligere, da mennene skal ha minst det samme.

Anonymous poster hash: 5dac8...ae8

Skrevet

Det er mange av oss menn veldig klar over og vi dater derfor ikke norske kvinner :)

Anonymous poster hash: 8e91d...2ee

:fnise: Bedre å importere hus/sex-hjelp da. (Som blir hos deg i nøyaktig 3 år og 0 dager). :fnise:

Anonymous poster hash: 2f927...6a1

• Liker 3
Gjest tomasjj
Skrevet

Jeg bare spør.

SÅ komformt....

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Det er så mange grunner til at folk leier. Nordmenn er så oppsatt på dette med å eie at det er helt vilt. Som om det er en karakterbrist som gjør at man på på leiemarkedet lissom...

Anonymous poster hash: e2848...0dc
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...