AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Eller veldig usentralt? Hvor lang tid tar det å kjøre til sentrum? Og finnes det butikker der? Anonymous poster hash: 0d4cb...4f4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Personlig syns jeg det er usentralt og en harry boplass, selv om det kan være fine områder med nærhet til turmiljø og sjøutsikt. Kjøretid til sentrum avhenger veldig av tid på døgnet, utenom rushen bruker du ca 20-25 min, i rushen kan det fort ta en time. Hovedveiene mot Bergen Vest/Mathopen er kjent for å ha mye kø, og det er ofte ulykker, stengte tunneller e.l som gjør at det står kubb i lange tider. Det tar 5-10 min å kjøre til Vestkanten, som er et stort handlesenter med alt du trenger av butikker, i tillegg til bensinstasjon, legevakt, badeland, ishall, legesenter, bibliotek, nav og bussterminal.Anonymous poster hash: 4f34c...c56
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Mye flystøy samt nærme marinebasen Håkonsvern. Mye av bebyggelsen ser litt slitt ut. Jeg kunne ikke tenke meg å bo der, på grunn av støy og at det er Loddefjord. Andre trives. Nærme turområder i Alvøen, det er positivtAnonymous poster hash: d217b...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå