AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hei! Jeg har ett hus som ikke er så kjempe stort. Har lenge tenkt på løsninger slik at jeg får mest mulig ut av det Her er noe av det jeg har kommet på: - Spisebord som er 140-150cm men kan slås ut til å være 180-200cm (Vi har kun spise plass på kjøkkenet og er bare 2 som bor her). - Sovesofa på gjesterom. (Ekstra stue og gjesterom i ett) - Bokhylle® og pc-bord på "datarommet" (datarom og "bibliotek" i ett) - Tørketrommel oppå vaskemaskinen på badet, eller tørketrommel og vaskemaskin i en. - dusj i badekar. - Sovesofa i stua (som ser ut som en vanlig fin sofa da..) - Møbler med oppbevaring i (som feks. under senga (ikea opplegg), puff, sovesofaen.. Vi har 1 stue og 3 soverom. Ett bad. Vi har vaskerom i kjelleren men orker bare ikke å ha huset over tre etasjer.. Så vil slutte å bruke det da vi får nytt og STØRRE bad. Er det noen som har andre forslag? Anonymous poster hash: 19171...970
Puny Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Bruk speil for å få rommet til å se større ut, hvit høyglans reflekterer lys og gir god romfølelse. Sofa med litt ben på slik at man ser mer av gulvet... Endret 5. februar 2015 av Zereta
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Ts her. Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. Forstår det med speil. Men det andre ble litt uklart for meg?? hehe.. Anonymous poster hash: 19171...970
Rotemor Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Tror hun mener: Høyglans reflekterer lys og sofa med litt høyde slik at gulvet syns
Blå Trombone Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Kutt ut gulvtepper hvis dere ikke absolutt "må" ha det. Rommene virker større hvis ikke gulvflaten deles opp av tepper. Ikke ha for mange pyntegjenstander framme samtidig. Hvis du har mange lysestaker, lykter, vaser osv, så går det an å la noen av den stå i et skap og heller bytte på hva som står framme. Tenk over plassering av bilder på veggene, samle små bilder i en gruppe. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Takk for tips. Men tenkte ikke akkurat på hvordan huset skal se større ut. Tenkte helst på sånn 2-i-1 løsninger Men uansett, takk! Anonymous poster hash: 19171...970
Puny Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Tror hun mener: Høyglans reflekterer lys og sofa med litt høyde slik at gulvet syns sorry skrev på mobilen... 1
AwkwardAlice Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Har du mulighet til å henge TVen på veggen?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Kast ut badekaret og ha dusjkabinett i stedet, Mye penere, mer praktisk og tryggere. Anonymous poster hash: 54b0f...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå