Hottrio Skrevet 3. februar 2015 #21 Skrevet 3. februar 2015 Kunne tenkt meg å kle meg opp skikkelig horete selv jeg...er mann riktignok men læll da gut! Kunne jo vært transehore. 2
Noope Skrevet 3. februar 2015 #22 Skrevet 3. februar 2015 Bare søk på "pimp" på google bildesøk! Det engelske ordet for hallik. Da får du først og fremst masse kostymer som de første treffene av en eller annen grunn, til inspirasjon. Du kan også gå som en kvinnelig pimp hvis du vil være original: http://www.digitalbookworld.com/wp-content/uploads/Lady-Pimp.png
kanelsnurr Skrevet 3. februar 2015 #23 Skrevet 3. februar 2015 Masse bra forslag! Skjønner at jeg må litt ut av komfortsonen her, men vi er jo mange i samme båt... må si jeg er litt misunnelig på gutta her...Anonymous poster hash: ef8ec...94d Det er jo ikke sånn at du må være hore, og han må være hallik da. Finnes da både kvinnelige halliker og gigoloer... Hvis jeg var deg tror jeg imidlertid at jeg ville gått for "dominatrix"-looken (det må vel være innafor?). Da kan du være litt mer påkledd, uten at du gir inntrykk av "gadd ikke gjøre en innsats på kostymefronten." 3
Chizue Skrevet 3. februar 2015 #24 Skrevet 3. februar 2015 Hva med om DU er halliken og mannen din er hora? 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #25 Skrevet 3. februar 2015 Enig med den over! Bytt om! Det blir morsomt det. Anonymous poster hash: 36ce9...4df
Hottrio Skrevet 3. februar 2015 #26 Skrevet 3. februar 2015 Det er jo ikke sånn at du må være hore, og han må være hallik da. Finnes da både kvinnelige halliker og gigoloer... Hvis jeg var deg tror jeg imidlertid at jeg ville gått for "dominatrix"-looken (det må vel være innafor?). Da kan du være litt mer påkledd, uten at du gir inntrykk av "gadd ikke gjøre en innsats på kostymefronten." Bra forslag! Og det finnes mannlige horer
Hottrio Skrevet 3. februar 2015 #27 Skrevet 3. februar 2015 Hva med om DU er halliken og mannen din er hora? Hadde jeg vært mannen/samboeren til ts så hadde jeg glatt blitt med på det. Så kult!! Og de kunne jo f.eks kalt seg "Tore og hallik." 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #28 Skrevet 3. februar 2015 Det er jo ikke sånn at du må være hore, og han må være hallik da. Finnes da både kvinnelige halliker og gigoloer... Hvis jeg var deg tror jeg imidlertid at jeg ville gått for "dominatrix"-looken (det må vel være innafor?). Da kan du være litt mer påkledd, uten at du gir inntrykk av "gadd ikke gjøre en innsats på kostymefronten." Hvordan er dominatrix-looken?Anonymous poster hash: ef8ec...94d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #29 Skrevet 3. februar 2015 Hva med om DU er halliken og mannen din er hora? Haha! Kjempeidé!!! :-) skal lufte det for ham... men litt usikker på om han tør...Anonymous poster hash: ef8ec...94d 1
Hottrio Skrevet 3. februar 2015 #30 Skrevet 3. februar 2015 Haha! Kjempeidé!!! :-) skal lufte det for ham... men litt usikker på om han tør...Anonymous poster hash: ef8ec...94d Kan godt hende han har lyst skjønner du, men det er litt skummelt på en måte også, for menn å kle seg i dameklær. Dumt!
Hottrio Skrevet 3. februar 2015 #31 Skrevet 3. februar 2015 Hvordan er dominatrix-looken?Anonymous poster hash: ef8ec...94d Dominatrix, da bruker du litt lengre kjole/skjørt, ikke helt mini men ned til litt ovenfor knærne kanskje, tettsittende. Lange støvletter med høye hæler, gjerne tigh high boots, lakk-glinsende look. Stram topp, knallrød leppestift. Gjerne litt oppsatt hår, streng look! Streng og bestemt dame.
kanelsnurr Skrevet 3. februar 2015 #32 Skrevet 3. februar 2015 Hvordan er dominatrix-looken?Anonymous poster hash: ef8ec...94d Dominatrix, da bruker du litt lengre kjole/skjørt, ikke helt mini men ned til litt ovenfor knærne kanskje, tettsittende. Lange støvletter med høye hæler, gjerne tigh high boots, lakk-glinsende look. Stram topp, knallrød leppestift. Gjerne litt oppsatt hår, streng look! Streng og bestemt dame. Mente noe sånt som Hottrio beskriver! Også gjerne med en pisk som tilbehør! 1
Hottrio Skrevet 3. februar 2015 #33 Skrevet 3. februar 2015 Mente noe sånt som Hottrio beskriver! Også gjerne med en pisk som tilbehør! Pisk er nesten et must, det glemte jeg
LiseTV Skrevet 3. februar 2015 #34 Skrevet 3. februar 2015 Siste ganger jeg har vert I Oslo så går nesten alle horer i bukser. Før var det korte skjørt/kjoler.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #35 Skrevet 4. februar 2015 Hva med om DU er halliken og mannen din er hora? Foreslo dette for ham i går, og han var overraskende positiv. Så da har vi en ny utfordring... bør han være mannlig eller kvinnelig hore? Anonymous poster hash: ef8ec...94d
Timza Skrevet 4. februar 2015 #36 Skrevet 4. februar 2015 Masse bra forslag! Skjønner at jeg må litt ut av komfortsonen her, men vi er jo mange i samme båt... må si jeg er litt misunnelig på gutta her...Anonymous poster hash: ef8ec...94d Han er hora, og du er halliken. Problem solved. ^^
Hottrio Skrevet 4. februar 2015 #37 Skrevet 4. februar 2015 Foreslo dette for ham i går, og han var overraskende positiv. Så da har vi en ny utfordring... bør han være mannlig eller kvinnelig hore?Anonymous poster hash: ef8ec...94d Kvinnelig. Synes jeg i alle fall, for da blir det total switch, bytte av roller. Og han må gå i dameklær. 1
Gjest Tigress Skrevet 4. februar 2015 #38 Skrevet 4. februar 2015 Om ein skal dømme etter horene i Oslo, så kjem ein langt med ein utslitt parka og slitne olabukser, toppa med slitent hengjehår og dårlege tenner.
Solsikke84 Skrevet 4. februar 2015 #39 Skrevet 4. februar 2015 Om ein skal dømme etter horene i Oslo, så kjem ein langt med ein utslitt parka og slitne olabukser, toppa med slitent hengjehår og dårlege tenner. Og svært få pirater har sverd, lapp for øyet og trebein i disse dager, men man kan jo pleie en klisjé på fest? 2
Shai Skrevet 4. februar 2015 #40 Skrevet 4. februar 2015 Synes OnklP i musikkvideoen til Snufs er litt sånn hallik-ish, hvertfall i den hvite dressen og med oppsatt hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå