Gå til innhold

Hore & Hallik-party! Tips og forslag ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg er invitert på Hore & Hallik-party om noen helger. Jeg er ikke så fan av slike temafester, men vi får gjøre det beste ut av det...

Noen forslag til hvordan vi kan kle oss ut? Mest usikker på hallik egentlig... Typen har veldig streit stil og garderobe, og er nok lite der som oser hallik... :-)

Alle tips og forslag er velkomne. På forhånd takk for hjelpen! :-)

Jente 32

Anonymous poster hash: 92d00...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg stusset litt da du underskrev med at du er 32 år gammel.

Anonymous poster hash: 5bb7f...88d
  • Liker 15
Skrevet

Gå til en hobbybutikk, Jernia eller andre stede hvor de kanskje kan selge gullfarget kjetting i metervare. Vil ikke tro det koster mye. Kjøp et par meter og legg det rundt halsen. Få gjerne tak i noe gullstoff/gullpapir og lag ei diger klokke som kan henge i kjedet. Mener å huske at lakrisbitene i twistposen er pakket inn i gullpapir innenfor plasten, så har dere en twistpose stående har du en god unnskyldning for å åpne den. Lim gullpapiret på et rundt stykke tykk papp og tegn på visere.

Få tak i en sigar, eller lag en. Rull sammen noe brunpapir, lag et magebelte av sølvpapir og fest glo i enden (aluminiumsfolie som du har tusjet på med rød sprittusj o.l.)

Anonymous poster hash: 3ce89...dd7
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg stusset litt da du underskrev med at du er 32 år gammel.

Jeg ble også litt overrasket, men det må jo være greit. ;)

Hva er aldersgrensen for at det er "normalt" å ha hore-og-hallik-party? Og ikke si 20/aldri..

Anonymous poster hash: 17e55...08c

Skrevet

Jeg ble også litt overrasket, men det må jo være greit. ;)

Hva er aldersgrensen for at det er "normalt" å ha hore-og-hallik-party? Og ikke si 20/aldri..

Anonymous poster hash: 17e55...08c

Jeg reagerer såpass på tematikken at for meg ville svaret blitt aldri.

• Liker 9
Skrevet

Takker for tanker! Jeg ble også overrasket når jeg fikk invitasjonen. Både fordi temaet er i en "etisk gråsone", og fordi det er sjelden jeg blir invitert på temafester...

MEN: nå er jeg jo invitert, og jeg har lyst til å dra siden det er ei god venninne som har bursdag. Så da får vi bare prøve å gjøre det så moro som mulig... Lov å være litt "ungdommelig" selvom man har passert 30?

Setter derfor pris på om de neste innleggene fokuserer på hva jeg faktisk berbom hjelp til... :-)

Takk!

TS

Anonymous poster hash: ef8ec...94d

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer såpass på tematikken at for meg ville svaret blitt aldri. Anonymous poster hash: 5bb7f...88d

Skal se om jeg forstår dette her riktig...

Du som selv har den aller største avsmak for hore & hallik fester går inn på en tråd som omhandler hore hallik fester, trådens tema er hva man skal kle på seg, - og i denne tråden klarte du anonymt å fortelle at du ikke liker temaet til festen.

Da lurer jeg på, - til hvilken nytte og bruk ser du på deg selv fra et samfunnsperspektiv i omgang med andre mennesker?

Er du til nytte? Kanskje til ugagn? Eller hva tenker du?

• Liker 3
Skrevet

Takker for tanker! Jeg ble også overrasket når jeg fikk invitasjonen. Både fordi temaet er i en "etisk gråsone", og fordi det er sjelden jeg blir invitert på temafester...

MEN: nå er jeg jo invitert, og jeg har lyst til å dra siden det er ei god venninne som har bursdag. Så da får vi bare prøve å gjøre det så moro som mulig... Lov å være litt "ungdommelig" selvom man har passert 30?

Setter derfor pris på om de neste innleggene fokuserer på hva jeg faktisk berbom hjelp til... :-)

Takk!

TSAnonymous poster hash: ef8ec...94d

En ordentlig hallik etter min mening, - er en man "ikke kan se på er hallik". Altså at han ser ut sm en uniformert formymdermenneske, dommer, sivil spaner, osv, - men så er han egentlig en hallik. For eksempel han er saksbehandler på UDI på dagtid, og kjører bordeller på natta. Alt i samme klær selvsagt.

Skrevet

Spaserstokk må han ha.

Kjenner du noen med bambus i hagen kan du spørre om å få en tykk pinne. Isoporkuler får man kjøpt på hobbybutikker ta en tur innom Panduro om du har en i nærheten. Lim den på toppen av bambusen, og ikke vær gnien med limet. Mal spaserstokken svart.

Få tak i noe glorete stoff, jo mer glorete jo bedre. Dyremønster (leopardflekker/sebrastriper) er perfekt. Har typen frakk? I så fall bretter du stoffet så det blir et glorete, overdimensjonert jakkeslag. For enkelhets skyld kan det sikkert bare festes diskret med sikkerhetsnåler; vil tro det vil holde for en kveld. Funker vel på dressjakker også, men frakk ville helt klart vært å foretrekke.

Skrevet

Og HATT må han ha. Gjerne med et glorete hattebånd som matcher jakkeslaget. Skulle du tilfeldigvis ha ei diger, farget fjær liggende, så stikk den i hattebåndet.

Så er han klar til å gå på fest.

Skrevet

Kanskje noen femi svære solbriller han har tatt av ei hore litt tidligere på dagen?

Skrevet

Takker for mye bra forslag! :-) hva med meg da? Hvordan matcher jeg ham?

TS

Skrevet

Takker for mye bra forslag! :-) hva med meg da? Hvordan matcher jeg ham?

TSAnonymous poster hash: ef8ec...94d

Kle seg ut som ei hore, la meg tenke. Har du lyst til å være billig hore eller kostbar/luksus hore?

Skrevet

Kle seg ut som ei hore, la meg tenke. Har du lyst til å være billig hore eller kostbar/luksus hore?

Hmmm... åpen for det meste jeg... kostbar kanskje?

Skrevet

Horebekledning sier seg vel selv (mye hud, sminke og stæsj), og med hallik ser jeg for meg blank dress, masse gullkjeder, krokodilleskinssko og solbriller. Uten egentlig å ha peiling, for jeg tror aldri jeg har truffet en hallik ;).

Har heller ikke særlig sans for temaet, av flere grunner, men det var nå ikke det du spurte om.

Skrevet

Hva med stay up strømper, støvler også videre?

Skrevet

Tenker umiddelbart på festen Bridget Jones gikk til, utkledd som Playboybunny.

• Liker 1
Skrevet

Kort stramt skjørt (gjerne skinn), høye hæler, la stroppene fra strømpeholderen synes nedenfor skjørtet, bruk sexy strømper selvsagt, sterk sminke.....skinnende topp i sølvlook e.l. Bra??

• Liker 1
Skrevet

Masse bra forslag! Skjønner at jeg må litt ut av komfortsonen her, men vi er jo mange i samme båt... må si jeg er litt misunnelig på gutta her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...