Real Virtuality Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hei. Jeg har planer om å bestille noe forbrukerelektronikk/-optikk som ikke er lansert i Norge ennå, og som produsenten nekter å sende hit. Jeg har sett litt på tjenestetilbydere som Borderlinx og Shipito, som angivelig videresender pakker fra USA/UK til adresser hvor som helst i verden. Men disse tjenestene ser ut til å ha fått ganske dårlige anmeldelser, så jeg vet ikke om de er til å stole på. Aller helst vil jeg bestille produktet fra Sverige, siden jeg innbiller meg at det blir billigst og at det går fortest. Har noen av dere kjennskap til pålitelige og helst rimelige "package forwarding"-tjenester som videresender pakker fra Sverige til Norge? Eventuelt noen som videresender fra UK, Tyskland eller Nederland til Norge? Tar selvsagt også imot tips angående tjenester som videresender fra USA. (Kanskje det ikke er så mye dyrere.) Om det har noe å si: Jeg tror pakken kommer til å veie under 1 kg. Kanskje litt over 500 gram.
Target_Aquired Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Jeg bruker forward2me i UK, grei service men er ofte litt dyre da de bruker DHL o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå