AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Holmenkollmarsjen går av stabelen nå på lørdag, noe jeg ikke visste om før i dag. Har gått på ski to ganger tidligere i år, og er ikke noe spesielt godt trent, er vel helt OK vil jeg tro. Teknikken er nok så som så. Er det galskap å melde seg på? Går an å velge 25 km også, men tenker at hvis jeg først melder meg på, så er det go hard or go home Så ja, spørsmålet er vel egentlig hva jeg kan vente meg? Hvor lang tid vil det ta? (såklart umulig å gi et eksakt svar på det) Ellers noen kloke ord eller tips?Eneste målet er å komme i mål såklart, men vil jo helst ikke havne helt til sist. Anonymous poster hash: 7bc90...f7d
Engel Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Jeg ville nok gått litt mer på ski før jeg la ut på over 5 mil, men det er bare du som kjenner kroppen din. Har du gått lange skiturer tidligere år har du vel en viss følelse for om det går greit eller ikke. Aner ikke hvor tung løypa er her, men vet at for egen del med 3 skiturer i vinter, alle på under mila, ikke ville meldt meg på selv om formen er helt grei. 25 km hadde gått greit, men 54 km er langt. Hvis du lurer på hvor lang tid det vil ta så kan du sikkert finne resultatliste fra tidligere år på nett.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Holmenkollmarsjen går av stabelen nå på lørdag, noe jeg ikke visste om før i dag. Har gått på ski to ganger tidligere i år, og er ikke noe spesielt godt trent, er vel helt OK vil jeg tro. Teknikken er nok så som så. Er det galskap å melde seg på? Går an å velge 25 km også, men tenker at hvis jeg først melder meg på, så er det go hard or go home Så ja, spørsmålet er vel egentlig hva jeg kan vente meg? Hvor lang tid vil det ta? (såklart umulig å gi et eksakt svar på det) Ellers noen kloke ord eller tips?Eneste målet er å komme i mål såklart, men vil jo helst ikke havne helt til sist.Anonymous poster hash: 7bc90...f7d Jeg meldte meg på skarverennet (38 km) med kun 2 korte skiturer på 5 år. Gikk helt fint med klart at 52 km er en god del mer enn 38.. Jeg er dessuten i ok+ form.Og løper halvmaraton. Anonymous poster hash: fbda6...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå