Gå til innhold

Vesker - logo. Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker absolutt ikke skinnet på Decadentveskene. Altfor grovt og det ser faktisk litt billig ut.

Nei da hadde jeg mye heller villet ha en LV, aller helst en Noe large eller en Alma

Anonymous poster hash: ad96b...d05
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker absolutt ikke skinnet på Decadentveskene. Altfor grovt og det ser faktisk litt billig ut.

Nei da hadde jeg mye heller villet ha en LV, aller helst en Noe large eller en Alma

Men så er jo du litt harry også da :-)

Anonymous poster hash: 3dd92...d8a

• Liker 3
Skrevet

Sakelig kommentar!

Anonymous poster hash: 9c1c4...94e

• Liker 1
Skrevet

Hehe, kjempeharry. Var det det beste du hadde å komme med? 😂

Anonymous poster hash: da4a0...886

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Det er mange forskjellige skinn på Decadentveskene, da. Bare til info.

• Liker 1
Skrevet

Grovt? De har skinn med struktur. Det betyr jo ikke at det er grovt. Det er helt greit at du ikke liker det, men jeg synes det er merkelig å beskrive det som grovt og litt billig.

• Liker 2
Skrevet

Grovt? De har skinn med struktur. Det betyr jo ikke at det er grovt. Det er helt greit at du ikke liker det, men jeg synes det er merkelig å beskrive det som grovt og litt billig.

Nei, det er det ikke. For det er sånn jeg synes det ser ut. Minner mistenkelig mye om en Lindex veske.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er det ikke. For det er sånn jeg synes det ser ut. Minner mistenkelig mye om en Lindex veske.

Har de skinnvesker på Lindex? Nå? I såfall må jeg se i morgen :)

Anonymous poster hash: 20a14...fca

• Liker 3
Skrevet

Haha som det krangles her :fnise:

Anonymous poster hash: cbc86...111
Skrevet

(jeg er Ikke samme AB som over, ny i diskusjonen): Nå tror jeg du troller her, Lindex er ikke akkurat kjent for skinnveskene sine. Har faktisk aldri sett en eneste veske der av ekte skinn... Decadent-veskene kommer i flere typer, selv har jeg en i croco-skinn, så den blir jo ikke helt sammenlignbar da den er litt stiv og shiny slik croco kan være. Men dårlig/billig skinn - det er det ikke!

Anonymous poster hash: 0279c...8df

• Liker 2
Skrevet

Har de skinnvesker på Lindex? Nå? I såfall må jeg se i morgen :)

Anonymous poster hash: 20a14...fca

Nei, det har de nok ikke. Men skinntypen de bruker , som er blitt typisk for Decadent er "ruglete" og livløst. Det er min mening. dessuten ser det ut som håndtakene er limt sammen i sømmen. Jeg vet at de ikke er det, men sånn ser det altså ut i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

(jeg er Ikke samme AB som over, ny i diskusjonen): Nå tror jeg du troller her, Lindex er ikke akkurat kjent for skinnveskene sine. Har faktisk aldri sett en eneste veske der av ekte skinn... Decadent-veskene kommer i flere typer, selv har jeg en i croco-skinn, så den blir jo ikke helt sammenlignbar da den er litt stiv og shiny slik croco kan være. Men dårlig/billig skinn - det er det ikke!

Anonymous poster hash: 0279c...8df

Nå misforstår du bare. Jeg sier at skinnet ser dårlig ut og minner om uekte skinn solgt på butikker som fks Lindex. Jeg vet at det ER ekte skinn, jeg finner bare ikke denne type pent overhodet.

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Nå misforstår du bare. Jeg sier at skinnet ser dårlig ut og minner om uekte skinn solgt på butikker som fks Lindex. Jeg vet at det ER ekte skinn, jeg finner bare ikke denne type pent overhodet. Anonymous poster hash: da4a0...886

Du kan umulig ha sett særlig mange Decadent vesker :-) De finnes i mange forskjellige modeller med forskjellig struktur på skinnet.

Skrevet

Du kan umulig ha sett særlig mange Decadent vesker :-) De finnes i mange forskjellige modeller med forskjellig struktur på skinnet.

Godt mulig. Men nå er det nå disse DSC_0173(2).JPG

som veldig ofte er å finne på mange norske kvinners arm.

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Godt mulig. Men nå er det nå disse DSC_0173(2).JPGsom veldig ofte er å finne på mange norske kvinners arm. Anonymous poster hash: da4a0...886

Hehe, ja det er EN av mange modeller. En modell kan fåes i flere typer skinn, du har tydeligvis sett ett bilde og tror det er alt.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om en veske har logo eller ikke så lenge den personen som bærer vesken er helt allright. :3

Skrevet

Hehe, ja det er EN av mange modeller. En modell kan fåes i flere typer skinn, du har tydeligvis sett ett bilde og tror det er alt.

Nei, det gjør jeg ikke. Igjen, denne modellen har blitt et vanlig syn her i hovedstaden. Og det er nettopp denne vesken jeg uttaler meg om. Skal det være mer legitimt å hetse Louis Vuitton enn en Decadent? For som du sikkert vet så er den oppbrukte Neverfull bare en av mange modeller ;)

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Igjen, denne modellen har blitt et vanlig syn her i hovedstaden. Og det er nettopp denne vesken jeg uttaler meg om. Skal det være mer legitimt å hetse Louis Vuitton enn en Decadent? For som du sikkert vet så er den oppbrukte Neverfull bare en av mange modeller ;)Anonymous poster hash: da4a0...886

Hallo! Det er jo du som sier at alle Decadentvesker har grovt skinn. Og nå sier du plutselig at det bare gjelder denne modellen?

Jaja, så neida.....

• Liker 1
Skrevet

er enig i at mange av dem er harry, litt pga logo men mye pga overfloden av dem i gatebildet.

Kom til et punkt der jeg ikke orket å bruke mange av disse påståtte "tidløse", og da er det jo greit at det går som hakka møkk på finn.no.

Anonymous poster hash: 90839...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...