AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Personlig syns jeg at synlige logo på vesker er mildest talt trash og kjøper heller vesker som er klassiske og nøytrale for å kunne brukes over mange år og uten at det gir et signal om hvor mye vesken kostet. Må si jeg krymper når jeg ser YSL, CHANEL, og andre vesker med synlige logo og skrift over hele vesken. Classic style er vel ikke kjennetegnet av synlige logoer?Anonymous poster hash: cbc86...111 11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Vel. En Chanel flap bag er tidløs så det holder og kan brukes i mange mange år. Vesken har likevel synlig logo. Så jeg er uenig. En ekte designervesker blir aldri harry om den styles rett. Anonymous poster hash: da4a0...886 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 En ekte designervesker blir aldri harry om den styles rett.Anonymous poster hash: da4a0...886 Bare det å snakke om "ekte designveske" er veldig harry. Folk med virkelig stil stoler på egen smak, i stedet for å velge slike "merkelapper"Anonymous poster hash: 20a14...fca 17
globalagogo Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Vel. En Chanel flap bag er tidløs så det holder og kan brukes i mange mange år. Vesken har likevel synlig logo. Så jeg er uenig. En ekte designervesker blir aldri harry om den styles rett. Anonymous poster hash: da4a0...886 Jeg syns den er blitt harry. "Alle" bloggere og fashionistaer i landet har den. En veske kan godt bli harry selv om den styles rett (syns jeg da:)) 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Logo er som regel turn off for meg, men noen ganger kan det være greit. Om det er sånn lite. Men sånn der MKdings som henger på veska og LV LV LV LV over hele veska og lommeboka syns jeg er direkte harry. Anonymous poster hash: 44dd0...51c 9
amadine Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Jeg syns den er blitt harry. "Alle" bloggere og fashionistaer i landet har den. En veske kan godt bli harry selv om den styles rett (syns jeg da:)) Jeg synes ikke veska er harry,men jeg synes det er kjedelig at de har blitt "allemannseie" 1
veraa94 Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Om det er harry eller ei avgjøres av hvordan logoen fremstilles. Er stor forskjell på et chanel-logoen på låsen versus en veske stappfull med LV-logoen 6
Gjest Vind Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Mine vesker er ofte kjøpt brukt, og har derfor ikke noe merke i det hele tatt.
ini Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Nok en ting jeg aldri har tenkt over - men jeg syns ikke det er harry med "logo" på designervesker. Det som imidlertid er harry er fake logoer på alle disse "real fake prada"-veskene som folk tar med seg hjem fra syden.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Det er så mye snakk om designvesker for tiden, så jeg lurer på noe. Den dyreste veska jeg har er en Decadent veske til 3400,- Går den under kategorien designveske? Den er klassisk og har ikke en eneste logo på seg, så jeg har liksom aldri tenkt på den i samme kategori som de glorete MK og LV veskene...Anonymous poster hash: 3dd92...d8a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Det er så mye snakk om designvesker for tiden, så jeg lurer på noe. Den dyreste veska jeg har er en Decadent veske til 3400,- Går den under kategorien designveske? Den er klassisk og har ikke en eneste logo på seg, så jeg har liksom aldri tenkt på den i samme kategori som de glorete MK og LV veskene...Anonymous poster hash: 3dd92...d8a Synes det høres ut som du har valgt deg en mye finere veske enn disse med "ekte designerveske". Aner ikke hvordan de vil klassifisere vesken din, men jeg synes uansett den høres ut som et godt kjøp. Chanel og LV derimot....Anonymous poster hash: 20a14...fca 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Eneste jeg synes er harry er fake vesker.. Anonymous poster hash: e3a99...77a 1
lulle Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Decadent er knallfine vesker. Klassiske og tidløse uten logo. Jeg syns logo er harry. Det er likevel forskjell på et stort merke som "flasher" kontra et diskre merke. Har selv en MK veske. Syns gull dingsen som henger på er harry og har tatt den av. Merke kan jeg ikke gjøre noe med.... synes vesken er kjemepfin da.... 2
Heltprinsesseass Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 Liten logo er ok. Når den dingler i en egen tråd fra hanken blir det litt mye.
Gjest Evans Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Jeg syns det handler lite om selve veska, men mye om personen som bærer den.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 Synes LV er Harry, nettopp pga alle merkene på stoffet. Det blir for myeAnonymous poster hash: 529e0...f62
MissLucy Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 jeg oppfatter flashy designervesker som harry, og den synlige logoen er et viktig element i dette. Men det er ikke bare logoen, det er noe med forståelsen av stil. Når fjortenåringer kommer på skolen med mulberryvesker, så er det noe grunnleggende feil på mange nivåer (som jeg ikke skal ta opp her), men ett av dem er en manglende forståelse av hva man kler, hva som gir stil. Fjortiser med dyre designervesker minner meg om småunger som leker med å stolpre rundt i mammas sko, og for meg ser det bare komisk ut. Og når det blir veldig utbredt, blir prangende vesker harry (for meg, slik jeg ser det), enten de har synlig logo eller ei. og forøvrig er jeg enig med de over som liker Decadent - suverene vesker av god kvalitet, tidløs design og en pris som reflekterer kvaliteten, men ikke noe merkemas og -fjas. 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Jeg syns ikke decadent var særlig fin eller klassisk. Noen av veskene har veldig store logoer.Anonymous poster hash: cbc86...111
Jolene Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Kommer an på veske og antrekk. Det er stor forskjell på en Dior Monogram med et nedtonet antrekk kontra samme veske med et antrekk som bare flasher logo. I det hele tatt så er smak og stil forskjellig, men jeg er heller ikke overbegeistret for vesker "alle andre har". Det er som regel vesker jeg styrer unna, fordi jeg ikke liker å ha det som jeg ser mange med.
MissLucy Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Jeg syns ikke decadent var særlig fin eller klassisk. Noen av veskene har veldig store logoer.Anonymous poster hash: cbc86...111 mener du at noen Decadentvesker har stor logo?? Dette er hele kolleksjonen til Decadent - jeg finner kun to vesker med synlig logo, og de er jo ikke spesielt store: http://decadentcopenhagen.dk/shop/en-af-hver-8c1.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå