AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 For litt over to år siden (Julaften 2012, om jeg husker riktig), fikk jeg Ipod Touch 4. generasjon med 64 GB. Den har vært helt fin hele veien, men nå for et par uker siden sluttet "hjem"-knappen å funke, og i dag døde den fullstendig. Batteriet var fullt rett før. Har ikke mista den i bakken eller hatt noen uhell med den, dette skjedde helt ute av det blå. Har prøvd å lade den, men ingenting skjer, og den dukker heller ikke opp på laptop'en eller iTunes. Noen med erfaringer? Hvor lenge pleier disse dingsene å vare? Og er det noe vits i å prøve reparasjon? (Med tanke på pris og det at den allerede er litt slitt/brukt. Det lønner seg kanskje heller å kjøpe en ny.) Synes det sto kun ett års begrenset garanti fra Apple, så det er vel ikke noe jeg kan få dekket eller få tilbake... Anonymous poster hash: 92763...5d8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Edit: Var nok en 5. generasjonsmodell. Anonymous poster hash: 92763...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå