Gå til innhold

Verste opplevelse

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym i dette innlegg
Skrevet

Min flause slår ALT! :hoho:

For 4 år siden, da jeg ennå var uerfaren (og tissatrengt) tissa jeg på eksen min da han utførte oralsex på meg.

Jeg nærma meg orgasme, og kjente at jeg måtte tisse, så jeg klarte ikke å holde igjen da jeg fikk orgasme :oops:

Han fikk spruten rett i trynet. Glemmer ALDRI det forskrekka ansiktet hans :ler:

I ettertid ler jeg HØYT av hele historien :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle prøve analt med x for første gang. Jeg lå på magen og han bak meg. Jeg holdt hendene bak meg og på hans mage fordi jeg ville ha mest mulig kontroll over hvor langt inn han skulle få komme. Og akkuratt i det han presset inn kjente jeg det ble vondt, og helt automatisk sparket jeg han i rompa med begge beina, slik at han ble skjøvet heeeeeeelt inn. Huuuuiiiiiiiii.......auauauauauauauauauauau.

Jeg brølte av smerte og han trakk seg ut det kjappeste han kunne.

Da jeg sprang på do oppdaget jeg at jeg blødde der bak.

Gikk flere dager før jeg ble bra igjen.

ALDRI mer analt på meg etter den gangen.

Skrevet

Når x`en tok meg bakfra over sofaen på stua, og plutselig kom moren, faren og de to søstrene hans inn...og vi hadde ingen steder å gjemme oss.

Og det verste var at vi måtte gå nakne gjennom stua, kjøkkenet og gangen for å få tak i klærne våre. :flau:

Skrevet

Hadde en ons i en utrolig liten bil på en stor offentlig parkeringsplass midt på lyse dagen. Har aldri følt meg så brukt før som da, svært ubehagelig.

En annen ons ble brått avsluttet av at jeg plutselig blødde utover hele fyren, tanta kom brått på besøk. Er bare glad det var hjemme hos meg og jeg fikk fyren ut og kom meg i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...