Gå til innhold

Dere som dater - hva gjør dere sammen på valentinesdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som dater, og har planlagt å være med den personen på valentinesdagen - hvilke planer har dere?

Anonymous poster hash: 76faf...451
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjæresten og jeg markerer ikke dagen. I fjor trodde gutta han jobber med at han hadde gått fra vettet da han ikke hadde noe spesielt planlagt, fordi selv om jeg ettertrykkelig sa at jeg ikke ville ha noe, så var det jo klart jeg egentlig ville det! :P huff.

Edit: Så nå at spørsmålet var retta til de som dater.. Menmen. Svaret hadde vært det samme fra min side uansett, synes det er en utrolig tullete "tradisjon"

Endret av mijaa
Skrevet

Jeg dater for tiden en russisk skjønnhet. Skal ha en koselig date.

roses-are-red-violets-are-blue-vodka-is-

Anonymous poster hash: 27a2c...df8
  • Liker 4
Skrevet

Jeg jobber frem til 20.00 på valentin, så det blir ikke store greiene. Han lager nok mat til jeg kommer hjem, også forhåpentligvis litt kjæreste kos :)

Skrevet

Drekker øl, eter babb og knasker pottis og etterpå har vi rape og prompekonkurranse.

Anonymous poster hash: 490ae...5ff

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jeg har delvis nevnt for han denne dagen. Og han himler med øynene! Men jeg tror han faktisk kommer til å være litt romantisk i det minste :P

Han spurte for øvrig om vi ikke skulle se "American Sniper" på kino den dagen, men jeg vil se 50 shades! (Sorry)...

Jeg skal hvertfall kjøpe rødvin, og istedetfor kino er det mulig vi tar en rolig middag sammen etterfulgt av masse sex, berøring og kos :D

Gjest mainbitch
Skrevet

Jeg har faktisk dobbelbooket meg på valentinsdagen, jeg har nemlig avtalt å møte både Ben & Jerry for å se film..... :/

Skrevet

Jeg har faktisk dobbelbooket meg på valentinsdagen, jeg har nemlig avtalt å møte både Ben & Jerry for å se film..... :/

Nei ikke si det a, da har de dobbeltbooket seg, for det var nemlig slik det skulle gå for seg her også..

Skrevet

fordi selv om jeg ettertrykkelig sa at jeg ikke ville ha noe, så var det jo klart jeg egentlig ville det!

Klassisk eksempel på åssen type kvinner vi menn ikke kan fordra.

Selv skal jeg spise kebab og se på netflix.

Anonymous poster hash: c870f...ad7

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg "dater" vel ikke siden vi er samboere, men jeg skal uansett bake en kake til min samboer :) Ikke bestemt meg for hvilken enda :)

Skrevet

Nå ba jo TS om de som dater - ikke de som har kjærster/samboere. Dette er jo tross alt singelforumet.

Klassisk eksempel på åssen type kvinner vi menn ikke kan fordra.

Selv skal jeg spise kebab og se på netflix.

Anonymous poster hash: c870f...ad7

Nå sa vel denne personen at det var det gutta trodde, men ikke det hun selv mente.

_____

Jeg hadde glemt at det var valentines, så jeg skal reise bort på besøk til en venninne. Men daten vet ikke det enda, så håper ikke han har planlagt noe. Men tviler på det.

Anonymous poster hash: 1d643...39c
Skrevet

Jeg har aldri gjort noe spesielt for å markere Valentines, så i år blir min første!

Den skal tilbringes med kjæresten som jeg har vært sammen med i snart to måneder, så vi er ennå ganske nyforelsket. Planen er middag på restaurant etterfulgt av 50 Shades of Grey på kino. Blir det ikke ledige billetter, finner vi på noe annet.

Det blir nok også en liten omtenksom gave involvert :) Kanskje et kort om vi er superklisj. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...