AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Vurderer å gå på ski fra Heimdal til Byåasen. Har ikke bil så må ta buss. Noen som har peiling på hvilken busstopp jeg skal gå av på? Anonymous poster hash: db857...e01
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Vurderer å gå på ski fra Heimdal til Byåasen. Har ikke bil så må ta buss. Noen som har peiling på hvilken busstopp jeg skal gå av på? Anonymous poster hash: db857...e01 Ta buss 4a og gå av på Skytterbanen. Da trenger du bare krysse veien så er du på Saupstad skistadion Anonymous poster hash: 7a34d...fb9
Alvea Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Ta buss 4a og gå av på Skytterbanen. Da trenger du bare krysse veien så er du på Saupstad skistadion Anonymous poster hash: 7a34d...fb9 Er det ok å gå derfra til Byåsen? tar det lang tid ca?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Er det ok å gå derfra til Byåsen? tar det lang tid ca? Spørs hvor på Byåsen du skal, og hvor fort du går, men til Granåsen skal det ikke ta mer enn en halvtime. Det skal ikke være noe problem å gå feks til Skistua.Anonymous poster hash: 7a34d...fb9
Alvea Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Nå maser jeg litt her ;p hehe Tenker alle fall å gå til et sted det går an å ta buss til sentrum igjen. Er det mye bakker på den turen da? Var en liten tur oppi Strindamarka i sta og der var det jo nesten bare bakker.. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå