Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en bodylotion for litt tørr hud, med kokosduft? Helst ikke i den høyeste prisklassen.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Body butter fra Bodyshop. Men den fet, veldig fet.

Gjest Cuddly
Skrevet
Body butter fra Bodyshop. Men den fet' date=' veldig fet.[/quote']

Jeg har den, men synes ikke den er SÅ fet...

Siden du har tørr hud kan det være at du kommer til å like den. De har jo alltid testere på TBS.

Gjest gjest1
Skrevet

Spørs vel litt på hudtypen ja. Jeg har ikke tørr hud. Kjøpte den i utgangspunktet til kjæresten, men han taklet ikke lukten... Jeg synes den luktet godt i butikken, men ikke nå mer. Men effektiv er den, jeg bruker den til føtter.

Skrevet

Liker Body Butter jeg, så prøver nok med kokos neste gang. Takk for tips :-)

Gjest the imp
Skrevet

Ellers lukter vel Dove Body Silk kokos tror jeg.

Gjest lilletroll
Skrevet

Oriflame har en hel kokos serie - den skal jeg bestille meg neste gang :-)

Skrevet

Er du i nærheten av Aker brygge, så er det en helsebutikk der som selger store bokser til 49 kroner med denne lukten. Virket kjempebra. :wink:

Skrevet

Dessverre så er jeg langt unna Aker Brygge :-(

Skrevet

Jeg vet om noe....

Hørt om Yves Rocher? Ett utenlands firma(det er vel ikke butikker i Norge?!) De selger via posten. Kan få slike brev med tilbud. Har sikkert sett en eller annen reklame for det??De selger iallfalll en serie med store bodylotions med bla. kokoslukt og de koster vel 30-40-50 kr... 250 ml eller noe. Jeg kan se om jeg finne ut noe mer på internett slik at du kan bli "ett slags medlem" og få disse tilbudene hjem til deg....Vi gjør det og jeg bestiller ofte derfra. Særlig de bodylotionene (og dusjsåe i kokos..) Hærli`..... :P

Så det må du prøve,vett du!

Jeg er inne på www.yvesrocher.com nå.... Virker som siden er "nede" en stund...Ja,du kan jo gå inne å se. Går visst ann å bestille over nette oxo her...

Skrevet

Jeg bruker også de fra Yves Rocher, body lotion og såpene med kokos og også de med vanilje, jordbær, fersken, bringebær, pære - lukt er gode.

Skrevet

Fikk ikke opp de norske sidene, og på de amerikanske var det ingen serie med kokos... :-(

Gjest Ethereal
Skrevet

Den serien fra Yves Rocher lukter ekte kokos, i hvertfall sist jeg luktet på dem, i Nederland.

Kokos er den verste lukten jeg vet om; Shampoo One fra Paul Mitchell luktet så ille kokos, at jeg kastet den:roll:

Skrevet

Sendte mail til Yves Rocher i går, katalog i posten i morgen :P

Nå blir det kokos i dusjen - jippi!

Skrevet

Når dere først er inne på yves-rocher her..

Mange som handler der?

Kikket innom den svenske siden og de har jo faktisk mange ålreite produkter jo (virker det som i allefall).

Trodde ikke det var såpass bra :-)

*bestille katalog*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...