AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Pga mageproblemer prøver jeg å kutte på mel. I håp om at det skal hjelpe. Jeg er under utredning. Og venter på de siste blodprøvesvarene. Men saken er at jeg har hatt et stort behov for sjokolade hver dag, siden jul. Og jeg har spist sjokolade hver dag. Kanskje bare en liten bit. Men litt må jeg ha. I går var min første dag uten melprodukter. Jeg spiste ikke et gram mel. Og suget etter sjokolade ble borte. Er dette vanlig? Jeg tror gårsdagen var min første sjokoladefrie dag på en mnd. Anonymous poster hash: dc393...168
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Aner ikke, men følger spent med på tråden for å se hva andre svarer. Anonymous poster hash: 75b1f...23e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg tror absolutt at det kan ha en sammenheng Selv om det virker litt for godt til å være sant etter kun en dag. Jeg har gjort det samme, men for min del tok det nærmere to uker før jeg ble kvitt søtsuget. Anonymous poster hash: 92d34...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå