AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Flytter ned til Mallorca i April og lurte litt på det ang tattovering. Jeg kommer til å ta mine der, har allerede planlagt hvordan de skal være, og det er snakk om enkle tattoveringer uten mye detaljer - altså trenger ikke tattovøren å være ekstremt flink for å få dette til. (Slik at ingen klager på at jeg ikke tar det i Norge for at det skal se fineste ut.) Har lest meg mye opp på det å finne steder som ser ordentlige ut, og passe på hvordan utstyr de bruker. Siden jeg flytter ned dit for flere år, er det ikke snakk om å ta det siste dagen før jeg drar hjem, men jeg sjekket på nettet og så at det ikke blir så skarp sol og sydenhete før sommermndene der nede - altså hvis jeg tar det med en gang er det da mindre sjanse for å ødelegge dem? Jeg bader aldri i havet eller basseng uansett, så det er ikke noe å ta med i betrakningen. Hvis jeg holder de dekket for solen de første mndene, siden det ikke er strand-varmt før på noen mnder, er det da noe som lar seg gjennomføre? Vil ikke ha stygge tattoveringer, men siden jeg uansett flytter og ikke føler at prisene i Norge er noe gunstige da tattoveringene jeg skal ha er små og veldig enkle å tegne. Er det noen som vet ca hva prisen ligger på der nede? Erfaringer? Eller noen med tattoveringer som kan komme med noen gode råd? Anonymous poster hash: 9e243...278
Gjest mann20mb Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Du må uansett finne en god tatovør hvis du vil ha fin tattoo. Samme om den er enkel eller ikke. Du finner nok ut etter hvert i Mallorca? - Du må ta tid til å bli kjent i området og finne tatovører. Prisen der nede kan neppe være dyrere enn Norge. Når det kommer til healing prosessen så har jeg aldri tatovert meg i utlandet med sol og varme. Tror, hvis du finner en bra tatovør så vil han infomere deg riktig om dette.
FantasDick Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Tok en liten knuckletattoo (ikke spesielt enkelt å tatovere på fingre) sist jeg var på Mallorca og jeg ble veldig fornøyd! Brukte stick med solfaktor 50 "hele tiden" og den ble pen. Betalte minstepris på 40euro.
smygende_lodde Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Bruk solfaktor 50 på tatoveringen, men dekk den til når det fortsatt er et stort sår om du skal være ute i sola. Tatoverte meg dagen før jeg skulle være 2 uker i syden, og gjorde dette og den har blitt helt fin :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå