Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter ned til Mallorca i April og lurte litt på det ang tattovering.

Jeg kommer til å ta mine der, har allerede planlagt hvordan de skal være, og det er snakk om enkle tattoveringer uten mye detaljer - altså trenger ikke tattovøren å være ekstremt flink for å få dette til. (Slik at ingen klager på at jeg ikke tar det i Norge for at det skal se fineste ut.)
Har lest meg mye opp på det å finne steder som ser ordentlige ut, og passe på hvordan utstyr de bruker.

Siden jeg flytter ned dit for flere år, er det ikke snakk om å ta det siste dagen før jeg drar hjem, men jeg sjekket på nettet og så at det ikke blir så skarp sol og sydenhete før sommermndene der nede - altså hvis jeg tar det med en gang er det da mindre sjanse for å ødelegge dem? Jeg bader aldri i havet eller basseng uansett, så det er ikke noe å ta med i betrakningen.

Hvis jeg holder de dekket for solen de første mndene, siden det ikke er strand-varmt før på noen mnder, er det da noe som lar seg gjennomføre?

Vil ikke ha stygge tattoveringer, men siden jeg uansett flytter og ikke føler at prisene i Norge er noe gunstige da tattoveringene jeg skal ha er små og veldig enkle å tegne.
Er det noen som vet ca hva prisen ligger på der nede?

Erfaringer? Eller noen med tattoveringer som kan komme med noen gode råd?

Anonymous poster hash: 9e243...278
Videoannonse
Annonse
Gjest mann20mb
Skrevet

Du må uansett finne en god tatovør hvis du vil ha fin tattoo. Samme om den er enkel eller ikke. Du finner nok ut etter hvert i Mallorca? - Du må ta tid til å bli kjent i området og finne tatovører. Prisen der nede kan neppe være dyrere enn Norge. Når det kommer til healing prosessen så har jeg aldri tatovert meg i utlandet med sol og varme. Tror, hvis du finner en bra tatovør så vil han infomere deg riktig om dette.

Skrevet

Tok en liten knuckletattoo (ikke spesielt enkelt å tatovere på fingre) sist jeg var på Mallorca og jeg ble veldig fornøyd! Brukte stick med solfaktor 50 "hele tiden" og den ble pen. Betalte minstepris på 40euro.

Skrevet

Bruk solfaktor 50 på tatoveringen, men dekk den til når det fortsatt er et stort sår om du skal være ute i sola. Tatoverte meg dagen før jeg skulle være 2 uker i syden, og gjorde dette og den har blitt helt fin :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...