AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er pinlig lite bereist. 😳 Skal til Oslo om noen uker og der skal jeg bo på hotell (enkeltrom). Saken er den at jeg skal møte en mann... Hvis alt går bra, kan han overnatte på hotellrommet mitt med meg? Jeg hører jo om folk som både vorser på hotellrommet og drar med seg ONS fra byen, men skjønner ikke helt dette da man jo kun betaler for en person hvis man i utgangspunktet skal bo der alene? Lurer rett og slett bare på hvordan reglene for dette er. Anonymous poster hash: 0c8ca...ea9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Lurer på det samme. Skal til Bergen på jobbreise snart, og bo på hotell. Er jo ikke utenkelig at jeg ser noen kjekke på byen, men kan jeg ta noen med meg på hotellrommet? Hva vil de tenke i resepsjonen, og vil de spørre hvem det er? Anonymous poster hash: 1cf5e...ece
Avi Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg var med på eksen sitt hotellrom en gang da han skulle besøke meg. Gikk bare rett forbi resepsjonen uten at de sa noe. men jeg vet ikke helt hvordan reglene på det er...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Jeg ble med en gutt på hotellrommet hans. Ingen som sa noe som helst, selv om det var jeg som gikk ned i resepsjonen for å kjøpe mat osv. Og han sa "vi" da han ville forlenge oppholdet Anonymous poster hash: 40d9f...346
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Egentlig skal det vel ikke tillates overnatting av sikkerhetshensyn, i tilfelle brann skal de vite hvor mange som befinner seg i hotellet - men i praksis har jeg aldri opplevd at noen har hatt oppsyn med hvem som går inn på hotellrommene. Gjesten skal dog betale for seg hvis han vil ha frokost om morgenen, men der varierer det også hvor mye hotellene kontrollerer. Anonymous poster hash: b9e9c...4cb
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er pinlig lite bereist. Skal til Oslo om noen uker og der skal jeg bo på hotell (enkeltrom). Saken er den at jeg skal møte en mann... Hvis alt går bra, kan han overnatte på hotellrommet mitt med meg? Jeg hører jo om folk som både vorser på hotellrommet og drar med seg ONS fra byen, men skjønner ikke helt dette da man jo kun betaler for en person hvis man i utgangspunktet skal bo der alene? Lurer rett og slett bare på hvordan reglene for dette er.Anonymous poster hash: 0c8ca...ea9 Du bestiller et dobbeltrom istedet for enkeltrommet ditt, og problemet er løst. Dessuten er dere kanskje for glamle til å drive med den snikingen i gangene, møtes i 2dre etasje osv. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Jobber på hotell selv og for sikkerheten vil vi vite hvor mange som er på rommet (ved brann). Vi har et ansvar på å få alle ut, er det plutselig en person ekstra - vil kanskje en annen bli "glemt" i heten.. Når det er sagt, er det veldig ofte vi har fått klager/hørt ville sexlyder fra enkeltrom og to personer kommer ut. Dette sier vi ingenting på. Tror mange "jobbreisene", har besøk på hotell. Folk kommer også og bestiller enkeltrom, betaler kontant, er på rommet noen timer (med besøk) og reiser igjen.. Ok, nå datt jeg helt ut. Poenget er at om det skulle brenne, kan ekstra gjester bety livet til noen andre. Anonymous poster hash: 37c31...860 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har jobbet på hotell i mange år og ville ikke tillatt en ekstra person på rommet. De som jobber der er pliktige til å holde oversikt over hvor mange gjester det er per rom pga brannforskrifter. Vi ville heller ikke tillatt å leie ut rom på timebasis av åpenbare grunner. Bestill et dobbeltrom så er problemet løst! Anonymous poster hash: 23d3c...48c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Ikke bare dette med oversikt over hvem som er i bygningen ved brann, men og at man betaler for antall personer som "bor" på rommet. I tillegg har det vært saker der hotell har fått problemer fordi den betalende har hatt besøk på rommet og hotellet ikke kan bevise at der ikke har foregått kjøp/salg av sex, noe som er forbudt og straffbart å leie ut til. Gjelder både votell og boliger. Anonymous poster hash: 03e4f...ce0
Daria Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på engang. Har man bestilt og betalt et rom for en person, er det selvfølgelig bare en person som skal tilbringe natten der. 2
*Emma* Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Har jobbet på hotell tidligere og vi visste godt hvem som hadde enkeltrom og hvem slm hadde dobbelt. (Hotellet hadde vel 130 rom ca.) Vi sa ifra hver gang vi så noen som plutselig skulle to på ett enkeltrom. Bestill heller ett dobbeltrom så er du trygg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Hvis man bestiller dobbeltrom er man jo på en måte pliktet til å få med seg en ONS, for ellers så stemmer ikke antallet. Da går brannmennene og leter etter en person som ikke finnes der. Anonymous poster hash: 1cf5e...ece 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2015 #13 Skrevet 4. februar 2015 Hvis man bestiller dobbeltrom er man jo på en måte pliktet til å få med seg en ONS, for ellers så stemmer ikke antallet. Da går brannmennene og leter etter en person som ikke finnes der. Anonymous poster hash: 1cf5e...ece Nix. Siste gang du er i resepsjonen så sier du bare ifra at det har oppstått endringer, så du kommer til å kose deg alene på rommet. Dessuten vil hotellet i det minste ha fornavn på den du deler rom med
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #14 Skrevet 4. februar 2015 Artig at en sånn tråd skulle dukke opp. Hadde tenkt å leie rom på hotell og leke rollespill med samboer. Møte han ute på byen og ta han med på rommet som om det skulle vært første gang vi møtes.Anonymous poster hash: 13375...bc9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #15 Skrevet 4. februar 2015 Artig at en sånn tråd skulle dukke opp. Hadde tenkt å leie rom på hotell og leke rollespill med samboer. Møte han ute på byen og ta han med på rommet som om det skulle vært første gang vi møtes.Anonymous poster hash: 13375...bc9 Ikke relvqnt for trådens innhold hva du plqnlegge med samboer, men hvordan du bestiller og betaler for rommet. Enkeltrom = en betalende Dobbeltrom 1 betalende = betale for en sengehalvdel + tomsengtillegg Dobbeltrom 2 betalende = betaler for bruk av rommet for 2 pers.Anonymous poster hash: 03e4f...ce0
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #16 Skrevet 4. februar 2015 Vi pleier å ta stikkprøver hvor vi banker på døra til rommene for å sjekke. Også veldig preventivt for brukt av ulovlige rusmidler/prostitusjon. Hotell er av god standard. Anonymous poster hash: e9936...46c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Det er vel ikke lov, men jeg har gjort det mange ganger uten problemer. Har til og med spist hotellfrokost flere ganger etter ONS. Anonymous poster hash: 30af1...e42
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 husker jeg var på roddan. Der bare blunka jeg til røveren som stod i resepsjonen og han blunka tilbake. 30min etterpå var a jo ute av rommet uansett. Anonymous poster hash: 00440...46d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Har bodd på hoteller der de har vært meget streng og hatt stålkontroll på hvem som bor der og ikke. Kompis fikk ikke ta med seg dame på rommet som vi delte en gang feks, og da noen venner av meg bodde på hotell i byen min, måtte vi mer eller mindre love å komme ut igjen innen en time (de skulle skifte etc og jeg ble med dem) Anonymous poster hash: 7a7ae...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå