Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 Noen som kan fylle meg inn på hva som har skjedd på Paradise hotel de to siste helgene? Jeg får ikke sett det i reprise i dag, må så tidlig opp i morgen...
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 Krangling, krangling, backstabbing, krangling, drittslenging, grining, teite fester, krangling. Charla, Dave, Keith, Tara, Amy, og det gifte paret jeg ikke husker navnene på, er de som er tilbake (Holly er det?). Siste to episodene neste helg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Ja, ikke gift på rett da, men de som henger sammen som erteris, har sjalusidrama og småkrangling som et annet ektepar. Holly and whathisname.
Samantha Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Idag gikk Melanie (?) og Daniella (?) ut av jentene. Og Tom og Beau av gutane. Masse "TVIST" idag. Veldig festlig! Ellers var det lite som skjedde. Krangling og baksnakking som alltid. Blir spennande neste gang! Amy er jo heilt ustabil og koko. På tide hon vende snuten heimover mot Zack.
Gjest lilletroll Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Daniella??? Hvem er det?? Fikk ikke med meg i helgen jeg heller, og det er jo krise når de sender TO episoder!! Går det på web tv kanskje? Neppe vel....
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 Så nå er Charla, Dave, Keith, Amy, Scott og Holly igjen? Og kanskje hun....Tara??? Hilsen trådstarter
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Javisst, Tara er der også. Hun glemte jeg i oppramsinga.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 Daniella??? Hvem er det?? Fikk ikke med meg i helgen jeg heller' date=' og det er jo krise når de sender TO episoder!! Går det på web tv kanskje? Neppe vel....[/quote'] Dessire heter hun (men om jeg skrev det rett, er en annen sak...)
Gjest lilletroll Skrevet 9. august 2004 #11 Skrevet 9. august 2004 aaaaahhhhhh, DA vet jeg hvem det er Men skjedde det virkelig INGENTING som bør gjentas bortsett fra at de kranglet og alt det der og at de to røyk ut???
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 Helt sikkert, og jeg burde jo fått med meg flere detaljer ettersom de gjentar alt minst tre ganger... Men jeg ser dem søndags kvelden og da er det så sent at jeg halvsover mens jeg ser på.
Samantha Skrevet 9. august 2004 #13 Skrevet 9. august 2004 Ja, selfølgelig heite ho Desiree. :oops: Enig med Possum i at en burde fått med seg fleire detaljar sidan dei gjentar alt til det kjedsommelige, men... Kjem ikkje på mykje no! *Charla sutra litt, og Dave stod på pletten for ho *Amy grein nokre tårer og påstod at hon går heller ut sjølv enn å sjå vennane sine gå ut (AS IF!!) *Dave fikk makt til å sende heim en person---> Beau *Scott og Holly har litt trøbbel i "forholdet" sitt. Uffa...
Gjest lilletroll Skrevet 12. august 2004 #14 Skrevet 12. august 2004 Hvorfor fikk Dave den makten da? Hvem bestemte hvem de andre som skulle hjem var?
Gjest TomKrus Skrevet 12. august 2004 #15 Skrevet 12. august 2004 Hvorfor fikk Dave den makten da? Hvem bestemte hvem de andre som skulle hjem var? Tom fikk lov til å peke ut en han ville skulle dra hjem med ham. Den utvalgte (dave) fikk lov til å sende en hjem. Har jeg blitt fortalt.
Gjest lilletroll Skrevet 12. august 2004 #17 Skrevet 12. august 2004 Tom fikk lov til å peke ut en han ville skulle dra hjem med ham. Den utvalgte (dave) fikk lov til å sende en hjem. SJOKKSTILIG twist!!! Ble de lange i maska DA eller??? Fillern at ikke jeg så det!!!!!
Samantha Skrevet 12. august 2004 #18 Skrevet 12. august 2004 Jepp, ganske bra! Og då jentene skulle ut, var det Melanie som var "til overs" og måtte ut. Og ho måtte velge mellom Amy og Desiree (sidan ho hadde ført dei opp som sine allierte). Krise! Då meldte Desiree seg frivillig, for å gjere det lett for M... Veldig solidarisk og veldig tårevått.
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2004 #19 Skrevet 12. august 2004 Jeg synes alle disse 'twistene' ikke er annet en enn styring av showet slik at psycho-gruppa blir mindre, mens fir-kløveret blir stadig sterkere.
Gjest lilletroll Skrevet 13. august 2004 #20 Skrevet 13. august 2004 Psycho gruppa økte jo betraktelig da de skulle ta inn igjen gamle deltakere, da.........så da gjør det jo liksom ikke noe at de minsker litt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå