Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaringer med ammebh'en bravado?

synes den virker så flexibel i størrelsene....

har den da god passform, i og med at den er mer som en sportsbh - og også med størrelse delt inn i s/m/l/xl?

tenker at nå passer en M+, på kanten til en L+ - om jeg da kjøper meg sistnevnte str nå vil den trolig passe på sykehuset og tiden etter???

eller blir det bomkjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystene dine er på sitt største første mnd etter at babyen er født, fra den dagen melken kommer for fullt. Jeg ville ha ventet med å kjøpe mange til jeg kom hjem fra sykehuset. Kjøp deg en nå, så ser du på størrelsen i forhold til eter fødsel.....

Skrevet
noen med erfaringer med ammebh'en bravado?

Kor frå du kjøpt denne ammebh'en? Går litt rundt og kikkar etter ammebh, kunne gjerne tenkt meg ein som liknar litt på sportsbh. Nokon tips?

Skrevet

kan bla kjøpes på mammahuset.no, elller så vet jeg babyshop har.

virket veldig gode, men koster jo litt da... (399,-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte amme bh på sykehuset og de var himmelske for jeg var skikkelig øm og sår i begynnelsen.

Skrevet

Jeg har tre ammebher kjøpt på sykehuset,som jeg brukte der og i ukene etterpå. Så kjøpte jeg vanlige ammebher på butikk, og de har passet siden.

I beg. lekket jeg masse og måtte skifte hele tiden. Kjøpte en ammebh på Kappahl som ikke passet rett etter fødsel men passet noen uker/måned etter fødsel.

Skulle jeg brukt 400 kr på en bh ville jeg ventet til etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...