AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Er virkelig ikke interessert i alt på Facebook, men likevel har jeg tvangstanker om at jeg "må" bla meg ned gjennom ALT på newsfeeden før jeg kan legge vekk mobilen. Det skjer jo sikkert 5-10 ganger om dagen. Har venner som liker, deler og kommenterer alle slags ting. Er det noen innstillinger jeg kan foreta meg? For eksempel å plukke ut mine topp venner og kun motta nyheter fra dem? Sliter også med samme problem med blogger og nyhetsaviser. Gir i grunn fullt blaffen i bloggere, men leser tre av dem daglig og er innom flere ganger om dagen av ren vane/tvangstanke for å se etter oppdateringer. I tillegg MÅ jeg gjennom hele VG, Dagbladet, Nettavisen og nrk flere ganger om dagen også. I tillegg til noen andre om jeg kjeder meg. Vet hodet mitt egentlig er problemet her Har blitt en så stor vane eller tvangstanke at jeg ikke klarer å la være selv om jeg prøver. Noen forslag eller tips? Tas i mot med STOR takk! Anonymous poster hash: b2ee9...afb
Target_Aquired Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Kjøp deg en old school mobil, case closed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå