Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå tre uker forsinket, meget unormalt for meg. Har vel ikke vært tre dager forsinket en gang noen gang tidligere.

Jeg har selvfølgelig tatt flere g tester, ikke gravid. Jeg testet for eggløsning, så vet at denne ikke var forsinket.

Hvilke mulige årsaker kan det være til forsinket mens? Jeg er ikke stressa, har alltid regelmessig syklus, sunn og frisk. Har tenkt på type MAN, exu etc, men ville vel da fått positiv test? Kan det være noen cyster?

Ja jeg vet at kroppen kan ha prøvd å slippe egget men så har det ikke skjedd, men la oss bare se bort fra den forklaringen ... jeg har ikke så tro på det, ganske sikkert på når eggløsningen var.

Anonymous poster hash: 5a6e5...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MA ikke MAN....

Skrevet

Du ville nok fått positiv test både ved MA og exu. Usikker på hva som gjør at du er forsinket, men er jo ikke uvanlig at syklusen går litt i stå av og til. Om du er redd for at det er cyctser eller lignende, så må du nesten gå til gynekologen og undersøke. :)

Anonymous poster hash: 797c4...27e
Skrevet

takk for svar.

Ja jeg har bestilt time hos gyn, ville bare forbrede meg på hva det kan være.. og evt få litt informasjon om jeg det er noen spørsmål jeg bør stille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...