Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har røde arr og litt ujevnheter etter kviser. Så har jeg hørt så mye bra om cit roller, er den virkelig så bra som de sier ? Hva er forskjellen på på de forskjellige str på nålene ? Dere som har prøvd det, åssen ble resultatene å gjør det vondt når dere bruker den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det merket du snakker om her,men et annet merke: Swiss Dermaroller, gjort hos hudpleier.

Det går ut på det samme: man ruller den nål-greien over ansiktet, og etter 5-6 behandlinger vil man se forskjell. man starter med 0,5 nåler og øker etterhvert avhengig av hvordan huden responderer på behandlingen.

Man skal også ha 3-4 ukers pause mellom behandlingene.

Har ikke gjort det hjemme fordi jeg mener at man får best effekt av å la en erfaren person med god kunnskap ta seg av slikt som involverer nåler. Gjør man det feil så kan man ende opp med infeksjoner og ødelagt hud.

Når det gjelder resultat; Har merket litt forskjell, men jeg er klar over at arrene aldri vil forsvinne 100%, men de kan reduseres til hvertfall 50%.

Jeg har også sett at på enkelte salonger så har de ikke en roller,men en annen type maskin som de bruker. Kan hende at den er enda mer effektiv.

Anonymous poster hash: c763c...c79
Skrevet

Noen fler ? :) ts

Skrevet

Dette lurer jeg på også! Dytter!

Anonymous poster hash: f4cf9...7f8

Skrevet

Jeg har brukt swiss roller og man kan fint gjøre det hjemme :) Kjenner flere som har gjort det hjemme. Å gjøre det i salong blir dyrt i lengden.

Man Må Være flink med hygiene og følge bruksanvisning til punkt og prikke. Jeg har brukt min i noen uker nå (med pause) og har fått gode resultater. Du blir veldig tørr i huden etter en slik behandling, så viktig å påse på med fukt etterpå.

Anonymous poster hash: a8d64...840

Skrevet

Er også nysgjerrig på denne behandlingen. Har problemer med huden. Store porer, urenheter og litt arr. Kan man bruke den rolleren over kviser? Acne? Ser at de reklamerer mye for amepure på Facebook

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette lurer jeg også på

Anonymous poster hash: 54f99...bd7
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...