Gå til innhold

Hvordan få han forelska i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bestevenn med en veldig følsom og åpen gutt, og vet derfor mye av hva han føler. Det er nesten rart å kalle oss bestevenner, for det har alltid virket som det er noe mer mellom oss og alle andre tror det og. Vi snakker hele tiden, flørter og tuller alltid en del, og vi sier også fine ting til jverandre.

Jeg har følelser for han, og dette vet han. Han sier at han også liker meg utrolig godt, jeg betyr mye for han og på fest prøver han seg alltid. Så på fest kysser og koser vi, men ikke til vanlig. Aldri hatt sex.

Han er litt sånn i mellomland følelsesmessig. Han er ikke helt over eksen sin, men nesten nå - og det er ikke så rart da det ikke er såå lenge siden det ble slutt. På en side vil han være singel, da han er redd for å bli såret og redd for å såre noen andre. Det er også lenge siden sist han var singel, og han synes det er godt selv om han også savner nærheten og det å alltid ha noen der.

Kan jeg på en eller annen måte "få han forelska" i meg? Bør jeg gjøre meg utilgjengelig, slik at han ikke tar det som en selfølge at jeg er her? Kutte kontakten for noen dager, late som jeg har møtt noen andre, late som jeg ikke føler noe som helst for han? Dette blir jo litt sånn teit spill, men jeg vet at dette sannsynligvis ville hjulpet en god del på meg selv. Noen forslag? Del gjerne erfaringer.

Anonymous poster hash: 1e557...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Skrevet

Du trenger jo ikke spille noe "spill". Fokuser på andre ting, klipp deg, kjøp nye klær og treff nye mennesker. Få tankene bort fra han og glem han en stund. Så skal du se at om han legger merke til at du er blitt borte, så hører du fra han. Det verste vi jenter gjør er å bli obsessed med dem vi liker når vi er usikre på hvor landet ligger, inkl. meg selv. Lykke til :D

Anonymous poster hash: 36bfc...5d1
Skrevet

Er du sikker på at han er over eksen sin? Har han kontakt med henne?

Anonymous poster hash: 2f36b...f95
Skrevet

Er du sikker på at han er over eksen sin? Har han kontakt med henne?

Ja, men det er svært lite. Han er ikke helt over henne, men de begge to vet at det aldri skal bli de to igjen.

TS

Skrevet

Ja, men det er svært lite. Han er ikke helt over henne, men de begge to vet at det aldri skal bli de to igjen.

TS

Hvordan kan du vite det? Finnes nok av folk som sier at det "aldri blir dem", men som fortsetter å nære "forholdet", følelsene.

Du må nesten bare føle deg frem på hva han vil med deg.

Skrevet

Så lenge han tenker på henne er nok sjansene små for at han skal snu seg mot deg.

Det beste du kan gjøre er kanskje å spleise hans eks med en by mann?

Anonymous poster hash: 911e1...d53

Skrevet

Så lenge han tenker på henne er nok sjansene små for at han skal snu seg mot deg.

Det beste du kan gjøre er kanskje å spleise hans eks med en by mann?

Anonymous poster hash: 911e1...d53

Ikke særlig lenge siden bruddet enda, bare 3-4 måneder. Og var et langdistanseforhold, hun bor langt unna og jeg har ikke møtt henne.

TS

Skrevet

:)

Skrevet

TS skal alltid gi opp en mann :P
Her er det altså ikke garantert at disse eksene er over hverandre, og at det kan bli dem igjen.
Hadde eksen til denne mannen skrevet en tråd her, ville svaret til henne vært noe sånn; "gå videre, han er i gang med en ny".

Til deg TS, kanskje det er håp der. men om han virkelig hadde følelser for eksen, så kan han trenge tid. Mulig han ikke er helt over henne, og er redd for å såre deg om han har håpet på at det skal bli dem igjen.
Men, når dere er så nære venner kan det jo fort bli noe mer? jeg har selv blitt forelsket i en nær venn.
Men ikke mas på ham. finn på ditt eget i mens, så han ser at du ikke er avhengig av han.

Anonymous poster hash: bc1f6...932

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...