AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei Vår lille tass på 2 måneder er så blek i huden! Folk har også kommentert dette, men på helsestasjonen og på kontroller har ikke hs eller lege sagt noe på dette. Har dog heller ikke spurt... Blekhet i huden kan jo skyldes sykdommer, men han har liksom alltid vært slik føler jeg. Blir likevel litt usikker. Var jo mer rosa i starten, men etter et par uker tror jeg at han har vært veldig lys. Noen andre med veldig bleke babyer? Både jeg og mannen er mørke i håret og har "normal" norsk hudfarge, verken lys eller mørk. Får lett farge om sommeren og blir aldri som snø om vinteren. Anonymous poster hash: 1ea08...a85
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Mine gutter får fin hud om sommeren, men når vinteren er her så blir vi så bleike at blodårene syns veldig, óg under øynene. Det har de dessverre tatt etter meg, for på meg syns jeg at det er stygt. Ble spurt en gang av en så usensibelt hs om det var blåmerke som hun så i ansiktet til stakkars ungen min! Få deg briller sa jeg til henne. Anonymous poster hash: 4e27d...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå