Gå til innhold

Hva gjør dere på flyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen uker skal jeg sitte på et fly i rundt 15 timer.. Hva pleier dere å gjøre? Annet enn å se på film/serier, lese bøker og høre på musikk/podcaster..

Anonymous poster hash: c5821...e05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Allsang.

Uaktuelt ;)

Gjest Castielz
Skrevet

HEFTIG sovemedisin, og zzzzzzzzzzzzzzå flyyyr vi!

Skrevet

Analyser livet ditt fra barndom til nå. Og fantaser om fremtiden!

• Liker 2
Skrevet

Jeg spliller, enten på Nintendo DS, mobilen eller på pc'n:) Avhengig av hvem jeg reiser med spiller jeg også kort(jeg og en venninne er kortspill-gal). Pleier å tegne og skrive også. Du kan jo sitte å fortelle hvem enn du reiser med høyt om flyulykker og sånt, og gjette på hvem som har flyskrekk :fnise:

Anonymous poster hash: 6175a...90e
Skrevet

Tar et runk eller to på doen.

Anonymous poster hash: 68790...7a3

• Liker 1
Skrevet

Uaktuelt ;)

Synes det er verdt et forsøk, jeg. Om du så ikke liker å synge Bon Jovi et par kilometer oppi lufta så er det iallfall en artig historie senere.

Hvis ikke så kan du jo prøve å få deg en ny venn. Snakke med folk, liksom.

Gjest incognita
Skrevet

Jobber med oppgaver (never again!), ser film/serier, hører på musikk eller podcast, leser bok, sover litt, drikker vin... spørs vel egentlig hvor langt jeg skal. :)

Skrevet

Allsang.

Love it! :skratte:

Anonymous poster hash: c4d38...69b

Skrevet

Sovner på fremmede. Znork

Skrevet

Sover, spiser, leser. Resten av livet er det alltid noe annet jeg burde gjort, men akkurat på fly kan jeg sove så mye jeg vil med god samvittighet.

Anonymous poster hash: ba116...3a0

Skrevet

Håper at det ikke ramler ned...

Anonymous poster hash: a7af9...6b7
  • Liker 1
Skrevet

15 timer? Da prøver jeg febrilsk å få sovet litt. Hater lange flyturer.

På kortere turer: Bøker, spill, musikk, kanskje en film

Anonymous poster hash: e3b5d...877
Gjest Keikolina
Skrevet

Har vondt i ørene, ikke mer flying på meg.

Skrevet

Jeg leser, spiser og sover. Jeg har en greie med fly, jeg sovner. Det er veldig praktisk, for selv lange flyturer går fort.

Skrevet

Døgner sånn at jeg sovner. Om jeg fortsatt ikke får sove da, drikker jeg 6-7 øl på flyet, blir veldig trøtt av det.

Skrevet

Strikker!

Har reist med et ungdomskor noen ganger, og vi har sunget på flyet. Allsang, ja :-) Må se an publikum, og gjør det ikke på natta. Har fått hyggelig respons på en liten sang.

Anonymous poster hash: 1002c...972
Skrevet

Når jeg har med barn: Stresser, holder orden på et lager med leker, bærvare dvd-spillere, rosinesker, bleieposer etc. Når jeg ikke har med barna: Slapper av, leser bok, spiller spill på ipad, ser så mange filmer som jeg bare kan. NYTER roen! :)

Pleier også å ha med meg guidebok for det stedet jeg skal til, og noterer med tips og steder jeg vil besøke.

Anonymous poster hash: 1c0c5...e20
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...