Gjest Jente. Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 Hei. Jeg er ei jente på 17, som er veldig bekymra. Trenger derfor deres hjelp Jeg tilbringet natt til idag sammen med en god kamerat av meg. Vi hadde fått i oss en del alkohol, og det gjorde at vi ble mer og mer intime i løpet av kvelden. Vi havnet i samme seng, hadde ikke samleie, men ga hverandre oralsex. Ettersom jeg satt naken forann ham når han fikk orgasme, og jeg itillegg tok på meg selv etter å ha tatt på ham (sorry, intime detaljer :oops: ), tok jeg turen på apotektet i ettermiddag og gikk til innskaffelse av angrepillen, for å være på den aller sikreste siden. Likevel, er jeg litt bekymra. Rett etter (1 time ca.) vi hadde gjennomført oralsexen, fikk jeg mensen, noe jeg også forventa (en helt normal blødning). Men noe jeg reagerte på, var at jeg etterhvert fikk en litt unormal og merkelig blødning. Det nærmest strømmet på, og etter det har det nesten ikke kommet noe som helst. Hva kan det skyldes? Paranoid som jeg er, tenker jeg på at det kan ha en sammenheng med det som skjedde tidligere på kvelden (evt. graviditet). Hva skyldes så dette da? Grunn til bekymring? Dersom jeg skulle ha blitt gravid (tanker i løst og fast) hadde jeg da fått mensen en time etter dette ble gjennomført? Eller "tar" ikke skjeden "opp" sæden før en stund etterpå (mer enn en time, vel og merke)? Håper noen kan svare meg. Takk på forhånd
Champagne Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 Tror ikke du har grunn til bekymring i det hele tatt. Tviler på at du klarer å bli gravid uten penetrering (sæden ble jo ikke levert inni deg), og dessuten har man eggløsning ca to uker før mensen (dvs at egget er borte da dere rotet, siden du fikk mensen den dagen). Jeg hadde ikke giddet kjøpe angrepille iallfall!
Gjest Jente. Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 Takk for svar, Champagne. Det er litt betryggende å høre at jeg ikke har grunn til bekymring, men hva kan denne merkelige menustrasjonsblødningen komme av da? Det har jo aldri skjedd før...
Champagne Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Ikke lett å si, men skjedde dette rett etter dere rotet? Kanskje du var litt våt, og da ble det litt ekstra væske i tillegg til blodet?
Gjest Jente. Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Kanskje du var litt våt' date=' og da ble det litt ekstra væske i tillegg til blodet?[/quote'] Nei, fordi denne unormale blødningen merket jeg jo ikke før en stund etter jeg hadde fått mensen (når jeg først oppdaget at jeg hadde fått mensen ca. en time etter oralsexen, la jeg ikke merke til noe spesielt). Den er fremdeles litt "ujevn" og seig i konsistensen og det har jeg aldri vært borti før. Dessuten var det nesten ingen blødninger igår kveld, men plutselig når jeg sto opp i dag morges kom det en hel del mer. :-?
aline Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Tror det er forsvinnende liten sjans for at du skal ha blitt gravid, og dersom du allikevel skulle være så uheldig at du var blitt det etter det som skjedde, så ville vel ikke det påvirket en mens så snart etter tror jeg. Jeg har selv forskjell på mensen fra gang til gang nesten, noen ganger blør jeg jevnt og trutt, andre ganger er det mindre blødning og mere slip, andre ganger kommer det mye blod når jeg beveger meg, mens det nesten ikke blør i det hele tatt når jeg sover/sitter mye stille eller lignende, mens atter andre ganger er det akkurat motsatt, altså mye blod mens jeg holder meg rolig og lite til ingenting når jeg er aktiv. jeg har ikke tenkt på engang at dette skulle være unormalt? tror det er helt greit å ha det slik, og jeg har ikke giddet å sjekke noe mer rundt det ihvertfall. Lurer du mer etterhvert kan du jo bare ta en graviditetstest, men om du skulle blitt gravid etter episoden så har du mer uflaks en jeg noengang har hørt om er mulig!!
Sannasol Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Tror nok bare du har vært ekstra analyserende når det gjelder blødningen denne gangen nettopp på grunn av hendelsen i forveien. Det er helt normalt at mensen ikke er akkurat lik hver gang den kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå