Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har for ørtende gang blitt bedt på en Mary Kay-kveld. Jeg kan ikke i farten komme på noe mer kjedelig enn å sitte en hel kveld og prate om hudpleie, men hadde ikke mulighet til å lure meg unna denne gangen. Jeg har ikke peiling på hudpleieprodukter/sminke, men hele opplegget virker noe lugubert.

Jeg har fått beskjed om at det ikke er noe kjøpepress, men vil det ikke være uhøflig å ikke kjøpe noe som helst? Hele poenget er vel at arrangøren ønsker å tjene penger fra lettlurte venninner? Det er mulig jeg er forhåndsdømmende nå..

Det er ikke hun som arrangerer denne kvelden som skal prate om produktene, men jeg kjenner hun som skal det og hun har vel ikke all verden med erfaring og kunnskaper.

Hvordan foregår disse kveldene? Finnes det noe billig man kan kjøpe, som også er bra, for høflighetens skyld?

Anonymous poster hash: ccb60...2b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De har øyeskygge og lip gloss og slike ting. Det jeg har kjøpt for og "være hyggelig". Forøvrig syns jeg ikke du skal føle på kjøpepresset i det hele tatt. Du velger jo helt selv om du vil kjøpe eller ikke.

Endret av blomst12
Skrevet

Leppeskrubben deres (som er det eneste jeg har kjøpt til dags dato!) er jeg fornøyd med Kostet meg 150 kr i sin tid.

Forøvrig hadde jeg ikke giddet å kjøpe noe for å væe hyggelig. En leppeskrubb ble kjøpt i sin tid fordi jeg trengte en og ville prøve. Ellers så liker jeg å kjøpe ordentlige produkter ;)

Skrevet

De har en håndskrubb også som er fantastisk. Jeg tror MaryKay er like bra som et hvilket som helst annet dyrt kosmetikkmerke. Hvis du ikke vil ha noe så la vær å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...