AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe leilighet, og nå har jeg funnet et borettslag som jeg har skikkelig lyst til å flytte inn i. Kan jeg henge opp en lapp og spørre om noen har planer om å selge? Eller er det veldig rart? Anonymous poster hash: 94794...981
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg vet om ei som la en lapp i postkassene til alle i et borettslag med beskjed om at hun ønsket å kjøpe leilighet der, dersom noen ville selge. Hun fikk kjøpt leilighet til takst, gikk utenom megler. Anonymous poster hash: c9bd3...c57 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Heng opp en lapp på nærbutikken. Eller du kan melde deg hos ulike meglere og sette deg på liste over folk som ønwker å bli kontsktet når noe er ledig i den aktuelle adressen. Husk å melde deg inn i boligbyggelaget, slik at du kan bruke forkjøpsrett dersom flere er interresert når noe er til salgs. Tror og du kan melde fra til boligbyggelaget at du ønske rå bli kontaktet om noe er tilsalgs på adressene.Anonymous poster hash: e9ec6...d1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå